Hop til indhold
1001nat

19 år nær Nykøbing M

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/219583

Jeg havde læst de tidligere anmeldelser af denne unge pige. De var ikke særlig opløftende, men den unge krop virkede som en magnet. Derfor besøgte jeg hende i januar til en absolut middelmådigt præstation. Vi havde lidt skriv frem og tilbage efterfølgende, hvor jeg gav hende forskellige tips til at højne hendes popularitet.

Så skriver hun sørme til mig for ca 3 uger siden, om jeg vil besøge hende!!! Det kunne jeg altså ikke stå for. Hold da op - hendes engagement var ikke til at kende igen. Ikke at hun er den der tager initiativet og viser begejstring. Nej - hun er "naboens stille generte pige". Hun er rigtig sød, og de ungpige-bryster gør mig fuldstændig kulret. Hun har bøvl med hendes hofte, så udvalget af stillinger er begrænset, - men for pokker - hvor var det lækkert at trænge ind i den snævre fine mis. Så kan du leve med at pigen ikke stønner, vrider sig og viser en vildskab i sengen, - så er hende her bare sådan en genert, sød, stille pige. (Hun kunne fint modtage mig en hverdags formiddag, så der er hendes annonce lidt misvisende)

Ha' en dejlig weekend

1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...