Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle gange sker der altså noget uventet og positivt! Det som egentlig bare skulle have været et af de efterhånden ret mange hurtige afslappede besøg på vejen hjem her til aften udvikledes sig i en noget overraskende - i hvert tilfælde for mig - retning! Døren blev åbnet af ?? som jeg før har fået super massage af dernede. En lidt buttet pige med lidt til både gården og gaden lige ankommet fra Thailand. Dejlig brun og storsmilende da hun øjensynligt også kunne genkende mig så det kunne jeg selvfølgelig ikke stå for. Jeg erindrede samtidig noget med, at hun rigtig gerne vil tages bagfra i begge huller og gerne lidt vildt :-) Hun startede med den sædvanlige afslappede sexede oliemassage som jeg personligt også fortrækker! Da jeg havde fået nok og vendte mig om spurgte hun noget overraskende om jeg havde lyst til 2 piger.................... Næ egentlig ikke det har jeg aldrig prøvet og som sådan heller aldrig haft lyst til - men det lykkedes hende nu alligevel at overtale mig til at se den anden nye 24 årige pige som lige var ankommet.

Hun smuttede lige ud og jeg kunne da høre at der foregik noget på thai som jeg selvfølgelig ikke forstod et kvæk af - men efter 2 minutter gik døren op igen og ind kom de begge uden tøj på. HOLD NU KÆFT hvor en gudesmuk pige hun havde med ind, ALTSÅ virkelig smuk. En fuldstændig fantastisk FLOT krop med et helt fantastisk smukt ANSIGT. I sådan en situation er gode råd dyre - skal jeg bytte om og hvad siger den anden så,eller skal jeg tage oplevelsen med dem begge. En ting stod mig dog helt klart. Jeg forlader sgu ikke det sted før jeg har haft lejlighed til at udforske den flotte unge pige noget nærmere.

Nu er jeg ikke nogen novice og jeg har da besøgt et par Thai piger før i mit lange liv! MEN jeg har ved gud aldrig nogen sinde set en så fantastisk flot krop og så smuk en pige før - andet en på billeder - så den mulighed lod jeg ikke smutte fra mig og for husfredens skyld sagde jeg ja tak til dem begge to. Det er så måske nok også det klogeste valg jeg har truffet i mange år for jeg fik den bedste oplevelse med dem begge to og efter en time og 25 minutter vil jeg påstå, at jeg ultimativt har prøvet det meste. Den lidt buttede tog sig af de nedre regioner og ja jeg huskede rigtigt hun vil rigtig gerne tages bagfra og der er frit valg så jeg gav den gas alt i mens jeg havde lejlighed til at udforske den unge pige først med øjnene og senere med hænder og mund. Hver et hjørne er undersøgt og hun er helt igennem fantastisk, flot, fræk, sexet, stram. De dejligste bryster på en rigtig, rigtig lækker fast krop.

Okay ret skal være ret. Hun er en ung pige og som sådan virker hun da heller ikke så erfaren indenfor massagefaget men nu havde jeg jo også to og den lidt buttede kan sit kram. Jeg vil sige at jeg selv syntes, at jeg i aften fik den ultimativt perfekte oplevelse med de to piger og jeg er helt sikker på at det vil jeg gøre igen. Bare FANDENS også at man ikke er 40 år yngre!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak blogbuster:D

jeep og gip er jo navne der ligger meget tæt op ad hinanden, så nu er jeg i tvivl om hvem af dem jeg mon mødte?:huh: slut 30 store bryster, slank og smilende.

kan du mon beskrive de tre piger kort. Tænker st jeg skal forbi start næste uge, og måske besøge et af de to andre..... hvis de kan anbefales.

Den 24 årige som bipa anmelder, er det en af de piger du navngiver?

Tak for hjælpen på tværs af landet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gip er den kendte pige med store babser som har været der længe, Mint er hende med den lidt buttede krop [efter min mening den mest sexede, men det er fordi jeg mest er til lidt kraftige piger] og som har været på pladsen tidligere og så er der Jeep, som er den nye [25]. Navnene er troværdige, jeg har fået dem sendt som sms af Gip mandag aften før mit møde med Gip tirsdag formiddag i den forløbne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 10 minutter siden:

Gip er den kendte pige med store babser som har været der længe, Mint er hende med den lidt buttede krop [efter min mening den mest sexede, men det er fordi jeg mest er til lidt kraftige piger] og som har været på pladsen tidligere og så er der Jeep, som er den nye [25]. Navnene er troværdige, jeg har fået dem sendt som sms af Gip mandag aften før mit møde med Gip tirsdag formiddag i den forløbne uge.

kan helt tilslutte mig Mint... hun er sød og giver en dejlig service :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, for 12 minutter siden:

Tusind tak for svar til blogbuster og thomas123. 

Hende jeep hvordan er hun? Selv er jeg til slanke piger med store bryster, hjulpet på vej er helt ok.

kommer jeres vej forbi hovedstaden siger i bare til hvis i dkal have nogle gode fif:rolleyes:

der var en oppe på herluf trollesgade, trøjborg for cirka 3 uger siden ... hun havde et par STORE bryster .... jeg mødte hende kun på vej ud ... men hun så fræk ud, det er helt sikkert...men det er så et andet sted og 3 ugers tid siden ... så hun kan være flyttet siden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 19 timer siden:

... så hun kan være flyttet siden :) 

Hun er desværre flyttet og langt væk i dk. :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
En erfaren nybegynder skrev, den ‎24‎-‎03‎-‎2017 at 08:00:

Hvad hedder denne nyankommet skønhed på 24 år?:) Fik du mon navnet, eller har andre det? Skal en tur til Prhus i næste uge:)

Hun hed jep, eller jip :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er Mint i forhold til Gip, til at give fuld pakke, er hun lige så god til sorte kys som Gip

og hvordan med Jeeb

Redigeret af hedsex
manglede lidt tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med tiden læst en del lidt blandede anmeldelser af Gib's sted der i Århus - så pludseligt blandt de gode, så kom der nogle mege lidt gode. Hvad skal man snart tro? Jeg har "luret" på stedet nogle måneder, men ved ikke rigtigt! Det forstår i måske nok? Uanset, hvor billige priser, vi kan forhandle os til, så er det jo stadig en anselig sum, vi skal af med. Ja, nogen har bedre råd end andre! Men hvordan mon det generelle billede er? Altså alle kan have en off-dag, men så burde man jo melde sig syg, eller hvad!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret ny herinde, men har en del erfaring med både danske GP'er, udenlandske ditto og thaipiger. Thaipiger dog kun 4-5 gange inden for det sidste 3/4 år. Min opfattelse af thai'erne er generelt positiv. Jeg har været så heldig, at ingen thaipige, jeg har været sammen med endnu, har været negativ. Ja, jeg ved godt, de findes, de negative (eller bare ligeglade), men så uheldig har jeg ikke været til dato, heldigvis. Dem, jeg har mødt har været søde, smilende, positive og meget - som i MEGET- servicemindede og har overhovedet ikke skænket klokken en tanke. Flere gange er der gået pænt langt over aftalt og betalt tid, uden de har brokket sig eller haft travlt med at få mig ud af døren. Nogle gange slutter vi endda af med en cola/øl endda og en smøg, inden jeg smutter. Mange af dem, jeg har mødt kan faktisk godt lide en snak efter seancen. Altså dem, der enten kan engelsk eller dansk. Det er mit indtryk, at mange af dem, der er på kortere besøg alligevel mestrer nogenlunde engelsk.

Og så er prisen jo altså som regel pænt under det halve af, hvad vi skal give for danske/østeuropæiske piger, men ydelsen og kvaliteten er MEGET ofte den samme kvalitet! ;-) Så hvorfor tømme kontoen, når vi kan nøjes med kun at 1/3 - tømme den!? Jeg kender et sted i Århus, hvor der fås to meget "sprøde" thaipiger i en time for 1400 f.eks. med fuld pakke oralt uden og slug. Hvilke andre matcher det?? Og det har jeg hørt, at du såmænd osse kan hos PP.

Redigeret af pinkfloyd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig et langt stykke hen ad vejen. Dog kan jeg ikke genkende det med de billige priser. Jeg har betalt 1500 kr for massage og sex hos PP.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
pinkfloyd skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ret ny herinde, men har en del erfaring med både danske GP'er, udenlandske ditto og thaipiger. Thaipiger dog kun 4-5 gange inden for det sidste 3/4 år. Min opfattelse af thai'erne er generelt positiv. Jeg har været så heldig, at ingen thaipige, jeg har været sammen med endnu, har været negativ. Ja, jeg ved godt, de findes, de negative (eller bare ligeglade), men så uheldig har jeg ikke været til dato, heldigvis. Dem, jeg har mødt har været søde, smilende, positive og meget - som i MEGET- servicemindede og har overhovedet ikke skænket klokken en tanke. Flere gange er der gået pænt langt over aftalt og betalt tid, uden de har brokket sig eller haft travlt med at få mig ud af døren. Nogle gange slutter vi endda af med en cola/øl endda og en smøg, inden jeg smutter. Mange af dem, jeg har mødt kan faktisk godt lide en snak efter seancen. Altså dem, der enten kan engelsk eller dansk. Det er mit indtryk, at mange af dem, der er på kortere besøg alligevel mestrer nogenlunde engelsk.

Og så er prisen jo altså som regel pænt under det halve af, hvad vi skal give for danske/østeuropæiske piger, men ydelsen og kvaliteten er MEGET ofte den samme kvalitet! ;-) Så hvorfor tømme kontoen, når vi kan nøjes med kun at 1/3 - tømme den!? Jeg kender et sted i Århus, hvor der fås to meget "sprøde" thaipiger i en time for 1400 f.eks. med fuld pakke oralt uden og slug. Hvilke andre matcher det?? Og det har jeg hørt, at du såmænd osse kan hos PP.

Hvor er der meget sprøde thaipiger ??

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pinkfloyd alias Steppeulven alias TheWall alias Chris60 holder lige en tænkepause herinde, så 8000 det får du ikke svar på fra ham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 38 minutter siden:

Pinkfloyd alias Steppeulven alias TheWall alias Chris60 holder lige en tænkepause herinde, så 8000 det får du ikke svar på fra ham

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter mange spørgsmål fra min side og meget hjælp fra jeres skylder jeg en anmeldelse efter mit besøg i Århus og hos PP. 

jeg havde pr sms lavet en aftale om at mødes med Jeep kl. 10 næste formiddag, måtte udskyde det 15 minutter, hvilket blev bekræftet var ok. Jeg blev modtaget og vist ind af en sød og smilende pige, som jeg ud fra svar her i tråden antager var Mint. Skulle lige låne toilettet hvor jeg nær havde torpederet en lidt ældre thai derude med et håndklæde svøbt om sig. 

Tilbage i rummet spurgte jeg efter Jeep, som dog ikke var mødt på job endnu? Men bare tag tøjet af og vent.... hmmm... hvor længe mon det skulle tage? Heldigvis hørte jeg hoveddøren åbne sig mindre end et minut senere, og jeg antog at nu var Jeep ankommet....

Døren gik op og ind kom hun så, og jeg havde været spændt, og glædet mig, baseret på første anmeldelse i denne tråd. Og lad mig med det samme sige at også jeg synes hun er en smuk pige. Lille, slank, smukt ansigt og flotte bryster, i en efter min smag passende størrelse(skulle jeg senere erfare). 

straks i gang med massage uden at spørge ind til hvad jeg ønskede. Ingen outstanding massage. Nærmere let berøring og hurtigt fokus på de erogene dele. Efter kort tid kom det obligatoriske; "Turn around"... og straks efter spørgsmålet om hvad jeg ønskede.

jeg fik det jeg kom efter, og efter et bad var jeg ude af døren igen efter ca. 45 minutter, rigtigt godt tilpas 

God valuta for pengene (specielt sammenlignet med de priser de har i København). Rigtig smuk pige, med rigtig flot krop. Hvad angår udseendet er hun nr. 1 af de thai piger jeg har mødt i Århus (kun den meget slanke og spændstige version af Cream, som hun var for nogle år siden kan måle sig) Af dem jeg har mødt i DK inkl. København vil jeg sige at hun ligger i top 7-8 stykker, og jeg har mødt en del. 

 Jeg godt kan finde på at besøge Jeep næste gang jeg skal til Århus, med mindre jeg skal stoppe i Fredericia og møde Ann, som jeg har læst meget om, men aldrig haft glæden af, da hun ikke har været der når jeg har spurgt.

God dag derude fra en glad Kjøwenhavner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hedsex skrev, den ‎28‎-‎03‎-‎2017 at 17:22:

Hvordan er Mint i forhold til Gip, til at give fuld pakke, er hun lige så god til sorte kys som Gip

og hvordan med Jeeb

Er der ingen der kan berette noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i dag været på besøg ved PP-thaimassage - mødte Mali super god oplevelse.

Hun er rigtig fræk, sød og yder særdeles god service.

Jeg kommer helt sikker igen.

Giv hende lidt ekstra - det betaler sig.

Hun er 30 år og rigtig smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...