Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Black Diamond i Odense og fik samtidigt oplevet Nyborgvej....https://annoncelight.dk/showad/224928

Gabriella Vouge er faktisk ret så fantastisk. Først og fremmest en høj pige, virkelig virkelig høj - og de længste ben jeg nogen sinde har oplevet. Hun starter også fornøjet med at fortælle at hendes ben er længere end resten af hendes krop tilsammen, og som en mand der er glad for ben, er dette ikke en uvæsentlig detalje. Udover de fantastiske ben besidder Gabi et par usedvanligt flotte naturlige store bryster. 

Stedet er jo rent og pænt, men besøget foregår i et værelse hvis væge består af rumdelere og lagner... ikke særligt privat. 

Da vi har fået tøjet af og lander på sengen banker Gabbriellas veninde på og spørger om hun må komme ind og hente nogle kondomer... højst upassende at blive forstyrret på den måde .... på den anden side er det svært at fastholde en troværdig retfærdig harme når en høj smuk split og nøgen kvinde forstyrre og gerne viser sig frem inden hun fnisende forlader rummet - kald mig rummelig men det generede ikke så meget som man skulle tro :). Hun fulgte dog ikke min optimistiske opfordring til at joine os en ti minutter som plaster på såret.

Nå men sex med Gabriella Vouge aka Black Diamond var slet ikke skidt, hun kan sit kram og det er ren nydelse med den krop. Derudover er Gabriella jo både utroligt sød og veluddannet / dannet. Det skal siges at hun er professionel - ikke at det er Moldoviansk maskinesex - så langt fra ... men det er heller ikke uskyldig novice sex. Den obligatoriske afsluttende orgasme a la Svanens død i overdramatiseret version kunne jeg personligt godt undvære, men efterfølgende var Gabi bare utroligt sød og naturlig. Hun vender tilbage til Odense til sommer og jeg gør det gerne igen! Imellemtiden vil jeg overveje et besøg hos den mørke skønhed der fast husere på adressen... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der moske nogle der har været og besøge denne skønhed og vil berette lidt så er det rigtig fint så ved man moske hvad man kan vente sig,,,,:wub: venter spændt

Del dette indlæg


Link til indlæg
ninkes skrev, den 2/4/2017 at 15:39:

Er der moske nogle der har været og besøge denne skønhed og vil berette lidt så er det rigtig fint så ved man moske hvad man kan vente sig,,,,:wub: venter spændt

Se første indlæg i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro74 skrev, den 23/3/2017 at 22:09:

Besøgte Black Diamond i Odense og fik samtidigt oplevet Nyborgvej....https://annoncelight.dk/showad/224928

Gabriella Vouge er faktisk ret så fantastisk. Først og fremmest en høj pige, virkelig virkelig høj - og de længste ben jeg nogen sinde har oplevet. Hun starter også fornøjet med at fortælle at hendes ben er længere end resten af hendes krop tilsammen, og som en mand der er glad for ben, er dette ikke en uvæsentlig detalje. Udover de fantastiske ben besidder Gabi et par usedvanligt flotte naturlige store bryster. 

Stedet er jo rent og pænt, men besøget foregår i et værelse hvis væge består af rumdelere og lagner... ikke særligt privat. 

Da vi har fået tøjet af og lander på sengen banker Gabbriellas veninde på og spørger om hun må komme ind og hente nogle kondomer... højst upassende at blive forstyrret på den måde .... på den anden side er det svært at fastholde en troværdig retfærdig harme når en høj smuk split og nøgen kvinde forstyrre og gerne viser sig frem inden hun fnisende forlader rummet - kald mig rummelig men det generede ikke så meget som man skulle tro :). Hun fulgte dog ikke min optimistiske opfordring til at joine os en ti minutter som plaster på såret.

Nå men sex med Gabriella Vouge aka Black Diamond var slet ikke skidt, hun kan sit kram og det er ren nydelse med den krop. Derudover er Gabriella jo både utroligt sød og veluddannet / dannet. Det skal siges at hun er professionel - ikke at det er Moldoviansk maskinesex - så langt fra ... men det er heller ikke uskyldig novice sex. Den obligatoriske afsluttende orgasme a la Svanens død i overdramatiseret version kunne jeg personligt godt undvære, men efterfølgende var Gabi bare utroligt sød og naturlig. Hun vender tilbage til Odense til sommer og jeg gør det gerne igen! Imellemtiden vil jeg overveje et besøg hos den mørke skønhed der fast husere på adressen... 

 

Hvad havde du bestilt, og var et eventuelt blowjob uden kondom? Og hvad med billederne stemmer de overens med skønheden du mødte? Hvor mørk er hun?

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holland skrev, den 8/4/2017 at 17:14:

Hvad havde du bestilt, og var et eventuelt blowjob uden kondom? Og hvad med billederne stemmer de overens med skønheden du mødte? Hvor mørk er hun?

:)

Jeg bestilte 30 min, bj uden er ekstra. Billederne stemmer til dels, virkeligheden er bedre - særligt brysterne er helt perfekte hvilket man ikke kan se ordentligt på billederne. Hvor mørk? .... meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro74 skrev, den 10/4/2017 at 00:36:

særligt brysterne er helt perfekte

Jup, de er godt nok både store og flotte. Jeg var lige et smut på Kongebakken i dag.

Og man kan slet ikke se det på billederne. Man tror en model sikkert har en a - skål,....ikke her :)

Rimelig smalhoftet for en pige, eller det er måske fordi hun er så høj det ser sådan ud.

https://annoncelight.dk/showad/227996

Hun er meget, meget smuk synes jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i søndags for en dejlig intim stund.

Kanon lækre bryster.:-P

Gik noget over tiden, men vi fik en længere hygge snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 9 timer siden:

Jeg finder det lidt underligt hun i hendes annonce i dag, henviser til jeres omtale af hende for 5-6 år siden

https://annoncelight.dk/showad/265670

 

Og så synes jeg hendes pris er for høj

knus

Tjaa du har ret i at det muligvis ikke er den samme pige længere 5/6 år er lang tid.

Prisen er lidt høj, øv ville ellers gerne prøve hende af. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det ville være vildt dejligt med et gensyn husker hende som en mindre orkan wwaauu Black Diamond velkommen til bage og vi kan moske dårligt no huske hvordan det var i detaljerne så jeg vil ikke holde mig tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...