Hop til indhold
Grenå

Lækre Jessie i Esbjerg

Recommended Posts

Har været lidt længe om denne anmeldelse,men bedre sent end aldrig vil nogen nok sige.

 

Mit første og eneste møde med Jessie indtil videre, hun er virkelig en skøn pige

Da jeg var på besøg i Esbjerg benyttede jeg muligheden for at besøge Jessie, var lidt betænkelig til at starte med.

Vi skrev lidt sammen og til sidst besluttede jeg mig for det skulle have en chance. Fik den sidste tid den aften, så ud i bilen og hen til adr.

Fandt en p plads i nærheden og ringede til Jessie, og så skal jeg da lige love for der skete noget.

Jeg er den nervøse og generte type, men da jeg hørte hendes stemme gik mit hjerte i stå. (fantastisk sød stemme, meget stille). Al tvivl var væk, jeg blev helt blød i knæene, hun forklarede mig hvordan jeg skulle finde huset.

Der var lidt koldt og der lå lidt sne men det gjorde ikke noget, fandt huset og bankede på. Har mødte jeg nok jordens dejligste pige. Lille, smuk og utrolig dejlig, ligesom jeg kan lide det..

Her var rollerne nok byttet lidt om, det var hende der virkede lidt genert.

Betaling fandt sted og vi gik ind i soveværelset.

Da døren var lukket til soveværelset, skal jeg da lige love for den generte pige forsvandt. Nej hvor var hun dejlig.

Den næste ½ time følte jeg ikke jeg træk vejret. Var helt væk og (næsten) alt  var overladt til hende.

Vil ikke skrive hvad vi lavede men tiden forsvandt bare.

Hun er sød, smuk,lækker,fræk og et helt almindeligt dejligt menneske som man kun kan holde af.

Pas på hende, for der findes kun en af hendes slags.

Behandle hende med respekt.

Hvis jeg boede tættere på Esbjerg ville jeg booke alle hendes tider.

Dette er ikke reklame, men min oplevelse af at møde en rigtig super lækker gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
Grenå skrev, for 19 timer siden:

Har været lidt længe om denne anmeldelse,men bedre sent end aldrig vil nogen nok sige.

 

Mit første og eneste møde med Jessie indtil videre, hun er virkelig en skøn pige

Da jeg var på besøg i Esbjerg benyttede jeg muligheden for at besøge Jessie, var lidt betænkelig til at starte med.

Vi skrev lidt sammen og til sidst besluttede jeg mig for det skulle have en chance. Fik den sidste tid den aften, så ud i bilen og hen til adr.

Fandt en p plads i nærheden og ringede til Jessie, og så skal jeg da lige love for der skete noget.

Jeg er den nervøse og generte type, men da jeg hørte hendes stemme gik mit hjerte i stå. (fantastisk sød stemme, meget stille). Al tvivl var væk, jeg blev helt blød i knæene, hun forklarede mig hvordan jeg skulle finde huset.

Der var lidt koldt og der lå lidt sne men det gjorde ikke noget, fandt huset og bankede på. Har mødte jeg nok jordens dejligste pige. Lille, smuk og utrolig dejlig, ligesom jeg kan lide det..

Her var rollerne nok byttet lidt om, det var hende der virkede lidt genert.

Betaling fandt sted og vi gik ind i soveværelset.

Da døren var lukket til soveværelset, skal jeg da lige love for den generte pige forsvandt. Nej hvor var hun dejlig.

Den næste ½ time følte jeg ikke jeg træk vejret. Var helt væk og (næsten) alt  var overladt til hende.

Vil ikke skrive hvad vi lavede men tiden forsvandt bare.

Hun er sød, smuk,lækker,fræk og et helt almindeligt dejligt menneske som man kun kan holde af.

Pas på hende, for der findes kun en af hendes slags.

Behandle hende med respekt.

Hvis jeg boede tættere på Esbjerg ville jeg booke alle hendes tider.

Dette er ikke reklame, men min oplevelse af at møde en rigtig super lækker gp.

Hvor er du sød. Tak for det. 

Jeg nød skam også vores møde- naturligvis<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvilken skala men vil vurdere hende på så skal man altid ligge 50 % oveni den højeste score. 

Hun er den dejligste 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...