Hop til indhold
Pallemand

Ung og spinkel fræk pige

Recommended Posts

Hej alle, ville høre om nogle af jer kunne hjælpe, jeg skal på hotel i Holstebro på mandag og søger der en fræk ung og spinkel pige at besøge/få besøg af

har i nogle gode fif nogle i kan stå inde for i hele området fra Sønderborg og op imod Holstebro

om hun er dansk eller udenlandsk er lige meget bare i kan stå inde for hende

der er så mange fake især billeder

håber at høre fra jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pallemand skrev, for 22 minutter siden:

467 visninger?! Men ikke en hjælpende hånd?! Virkelig ingen der kender nogle eller vil dele lidt ud af erfaring?!

be' om 

Mon ikke de mange visninger hænger sammen med overskiften? Der står jo ikke noget om, at det er i Holstebro. Så 90% har sikkert klikket forgæves. Selv aner jeg intet om situationen i Holstebro...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 5 timer siden:

Mon ikke de mange visninger hænger sammen med overskiften? Der står jo ikke noget om, at det er i Holstebro. Så 90% har sikkert klikket forgæves. Selv aner jeg intet om situationen i Holstebro...

Dejligt at se at du lige besviser at det kan betale sig at skrive både pigens navn samt by i overskriften. Vildt at tænke sig at 467 mennesker har klikket forgæves på dette indlæg, fordi de ikke vidste hvor i landet der var tale om..nåå nej jeg glemte lige Århussyd, som klikker på alle indlæg...næsten underligt at han ikke har svaret ham synes jeg, for han kommer ellers rundt i hele landet efter eget udsagn. ;-). Han synes det er ok at folk ikke skriver hvor i landet det drejer sig om, for han elsker at klikke på alle indlæg, så det skal vi også gøre iflg ham ;-)

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i nu læser indlægget

så skriver jeg at jeg skal til Holstebro ! Ikke at det SKAL forgå der??

der står i området opad fra Sønderborg til Holstebro - det synes jeg da trods alt er så stort et område at det burde være muligt at nogen kendte nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mener jeg også, så jeg har lige kikket Annoncelight igennem.

Fræk, ung, Spinkel og som jeg ved er ægte......

Der er bare ikke nogen der kan opfylde alle de krav :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Hun er 18 og der er meget teen i hende på den gode måde, kan klart anbefales......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...