Hop til indhold
lfl

Nymfen Anni

Recommended Posts

Besøgte @Anni igen. Denne gang med sommerfugle i maven.

Jeg blev ikke skuffet, hun var nødagtig lige så smuk som jeg huskede hende, og endnu en gang svømmede jeg væk i hendes øjne. Hun var sød og dejlig, præcis som første gang. 

Efter akten smalltalkede vi, og jeg fik bekræftet mit indtryk af hende som en dejlig person. ( får næsten lyst til at booke hende en hel dag bare for at nyde hendes selskab) 

Selvom Anni er en hel del yngre en mig, er hun på rekordtid blevet min ynglings GP. (Mon det er min midlife-crisis der slår igennem)

Alt i alt en fantastisk oplevelse med en helt enestående pige.

https://annoncelight.dk/showad/182529

Redigeret af lfl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herligt for dig :) Det kan være hun har ændret noget? Jeg har været der tidligere og jeg kan ikke rigtig genkende noget. Hun er ikke indlevende i akten, hun har IKKE timeglasfigur, hun er noget overvægtig.
Starter med at stille et æggeur, som står og tikker under akten. Der findes mange tidligere anmeldelser, som i grove træk deler min opfattelse. Måske du var heldig? Eller hun har ændret sig? Det var da fedt hvis det sidste var tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae.. Jeg har nu også besøgt hende engang.. Jeg må nu indrømme at jeg også indrømme at jeg synes at hun er lidt et sludrechatol- ment på en god måde ;)

Men sexen var nu ikke noget særligt, og småbuttet, det er hun. Så hvis man er til en naturlig og fræk pige, der snakker en masse(hvis kemien vel er der) så er hun jo fin til pengene.

Selv vil jeg nu hellere have en lidt mere kinky pige uden et stopur og lommeregner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mest til buttede piger, så hendes figur er perfekt til mig. 

Stopur og lommeregner så og hørte jeg ikke noget til. Jeg fik den tid som var aftalt og lidt til.

Fra starten trak hun hendes grænser op, og hvis man holder sig indenfor dem får man en rigtig god oplevelse.

Hun snakker meget, om løst og fast, men det synes jeg er dejligt, det får mig til at føle mig godt tilpas.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 6 timer siden:

Sutter hun uden og vil hun sluge eller have det i ansigtet :-)

Har slet ikke lyst til at svare på. Hvis du vil besøge hende, så spørg hende selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...