Hop til indhold

Thai Me Up Wellness Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Personligt er jeg mere til hende på foto 5. Hun har nogle gode kraftige læber ;-) Dog er jeg ret sikker på, at hun bare er en model, som de har brugt.

Skrevet
Vestegnen skrev, for 1 time siden:

Personligt er jeg mere til hende på foto 5. Hun har nogle gode kraftige læber ;-) Dog er jeg ret sikker på, at hun bare er en model, som de har brugt.

Hende med delvist krøllet hår på billede 1, 4 og 5 fandtes tidligere under navnet Pat på Nordre Fasanvej, så hun er nok ganske ægte. 

Redigeret af Dane

Skrevet
  • Author
Dane skrev, for 9 timer siden:

Hende med delvist krøllet hår på billede 1, 4 og 5 fandtes tidligere under navnet Pat på Nordre Fasanvej, så hun er nok ganske ægte. 

Har du erfaring med Pat?

Skrevet

Pat har en dejlig lille krop og en rigtig sød personlighed. Hun er universitetsuddannet og taler rigtig godt engelsk.

Hun har en ekstrem lille og snæver fisse. Hun kan ikke rumme de sidste centimeter......Hun jamre og og piver (ægte) når hun bliver godt kneppet igennem.

Skrevet
  • Author
Baltazar skrev, for 11 timer siden:

Pat har en dejlig lille krop og en rigtig sød personlighed. Hun er universitetsuddannet og taler rigtig godt engelsk.

Hun har en ekstrem lille og snæver fisse. Hun kan ikke rumme de sidste centimeter......Hun jamre og og piver (ægte) når hun bliver godt kneppet igennem.

Hun virker som en spændende kvinde...

Universitetsuddannet?? Det møder man ellers ikke altid på de kanter...Er hun i DK på kort visit?

Hvordan er hendes massage...

Skrevet

Hendes massage er middel, jeg kommer der mest fordi jeg synes hun er tiltrækkende.

Tror hun er her for at rejse kapital, massage + ekstra er den hurtigste vej for hende.

Skrevet

Lidt off topic, men det er et genialt navn til en Thai klinik.. "Thai me up" :) Gad vide om bondage er en mulighed.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.