Hop til indhold
Pyjamasparty

Thai Me Up Wellness Frederiksberg

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Personligt er jeg mere til hende på foto 5. Hun har nogle gode kraftige læber ;-) Dog er jeg ret sikker på, at hun bare er en model, som de har brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 1 time siden:

Personligt er jeg mere til hende på foto 5. Hun har nogle gode kraftige læber ;-) Dog er jeg ret sikker på, at hun bare er en model, som de har brugt.

Hende med delvist krøllet hår på billede 1, 4 og 5 fandtes tidligere under navnet Pat på Nordre Fasanvej, så hun er nok ganske ægte. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 9 timer siden:

Hende med delvist krøllet hår på billede 1, 4 og 5 fandtes tidligere under navnet Pat på Nordre Fasanvej, så hun er nok ganske ægte. 

Har du erfaring med Pat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Pat har en dejlig lille krop og en rigtig sød personlighed. Hun er universitetsuddannet og taler rigtig godt engelsk.

Hun har en ekstrem lille og snæver fisse. Hun kan ikke rumme de sidste centimeter......Hun jamre og og piver (ægte) når hun bliver godt kneppet igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 11 timer siden:

Pat har en dejlig lille krop og en rigtig sød personlighed. Hun er universitetsuddannet og taler rigtig godt engelsk.

Hun har en ekstrem lille og snæver fisse. Hun kan ikke rumme de sidste centimeter......Hun jamre og og piver (ægte) når hun bliver godt kneppet igennem.

 

Hun virker som en spændende kvinde...

Universitetsuddannet?? Det møder man ellers ikke altid på de kanter...Er hun i DK på kort visit?

Hvordan er hendes massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Hendes massage er middel, jeg kommer der mest fordi jeg synes hun er tiltrækkende.

Tror hun er her for at rejse kapital, massage + ekstra er den hurtigste vej for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt off topic, men det er et genialt navn til en Thai klinik.. "Thai me up" :) Gad vide om bondage er en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...