Hop til indhold

Recommended Posts

Joy thai massage

Sct. hans gade 3, viborg   mobil: 50164450

Var her idag til en gang olie/thai massage 60min til 350.-

stedet er næsten klinisk rent og meget behaglig sted at komme, yderst sympatisk thai dame, nem at snakke med, og for mig noget af det bedste massage jeg har fået

men nu er jeg heller ikke til det helt hårde hvor der er røde striber bagefter men bare en bløde dejlig massage og det kan hun...

der er IKKE mulighed for HJ; BJ; eller sex, jeg spurgte direkte......nej tak var svaret, min butik er ren og pæn....jo jo jeg vil da også kun ha massage, sagde jeg og lå mig igen...

jeg kunne aldrig drømme om at komme til en massage shop og få andet end massage, sagde jeg....nå nå smilede hun og forsatte med massagen

 

stedet: 10/10    sys sku det er pænt

massagen: 8/10     lige tilpas til mig

pigen:  8/10        ca 40-43år og flot, men nu har jeg jo lidt til modne piger som er bare er flot bygget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 14 minutter siden:

Joy thai massage

Sct. hans gade 3, viborg   mobil: 50164450

Var her idag til en gang olie/thai massage 60min til 350.-

stedet er næsten klinisk rent og meget behaglig sted at komme, yderst sympatisk thai dame, nem at snakke med, og for mig noget af det bedste massage jeg har fået

men nu er jeg heller ikke til det helt hårde hvor der er røde striber bagefter men bare en bløde dejlig massage og det kan hun...

der er IKKE mulighed for HJ; BJ; eller sex, jeg spurgte direkte......nej tak var svaret, min butik er ren og pæn....jo jo jeg vil da også kun ha massage, sagde jeg og lå mig igen...

jeg kunne aldrig drømme om at komme til en massage shop og få andet end massage, sagde jeg....nå nå smilede hun og forsatte med massagen

 

stedet: 10/10    sys sku det er pænt

massagen: 8/10     lige tilpas til mig

pigen:  8/10        ca 40-43år og flot, men nu har jeg jo lidt til modne piger som er bare er flot bygget 

det lyder rigtig lækkert næsten som hos suree i viborg hvor der også er rent og fine forhold og pigerne lækre og søde.

venlig hilsen  Kedelsmeden

Del dette indlæg


Link til indlæg
kedelsmeden skrev, den 22/3/2017 at 18:23:

det lyder rigtig lækkert næsten som hos suree i viborg hvor der også er rent og fine forhold og pigerne lækre og søde.

venlig hilsen  Kedelsmeden

Lad nu være med at afspore tråden Kedelsmeden.

Nu har du efterhånden haft 15 indslag omhandlende Suree i Viborg.

Jeg tror de fleste har fattet pointen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 24/3/2017 at 07:13:

Lad nu være med at afspore tråden Kedelsmeden.

Nu har du efterhånden haft 15 indslag omhandlende Suree i Viborg.

Jeg tror de fleste har fattet pointen.

hvad er dit problem ? kedelsmeden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Joy nogen gange, hun ser fantastisk ud selv om at hun ikke er helt ung, hendes massage er dejlig afslappende og kan kun tilsultte mig det med at den ikke er for hård. Stedet er virkelig rent og pænt, hendes brigs har en varme måtte så du ikke bliver for kold, hun er rigtig sød og forstår at udøve kunde pleje, jeg vil anbefale at man ringer på forhånd og bestiller tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 22/3/2017 at 18:06:

Joy thai massage

Sct. hans gade 3, viborg   mobil: 50164450

Var her idag til en gang olie/thai massage 60min til 350.-

stedet er næsten klinisk rent og meget behaglig sted at komme, yderst sympatisk thai dame, nem at snakke med, og for mig noget af det bedste massage jeg har fået

men nu er jeg heller ikke til det helt hårde hvor der er røde striber bagefter men bare en bløde dejlig massage og det kan hun...

der er IKKE mulighed for HJ; BJ; eller sex, jeg spurgte direkte......nej tak var svaret, min butik er ren og pæn....jo jo jeg vil da også kun ha massage, sagde jeg og lå mig igen...

jeg kunne aldrig drømme om at komme til en massage shop og få andet end massage, sagde jeg....nå nå smilede hun og forsatte med massagen

 

stedet: 10/10    sys sku det er pænt

massagen: 8/10     lige tilpas til mig

pigen:  8/10        ca 40-43år og flot, men nu har jeg jo lidt til modne piger som er bare er flot bygget 

skønt der findes sådanne gode steder der vil hjælpe os enkemænd og enlige ,disse piger skal have en stor tak og dem skal vi have stor respekt for 

venlig hilsen Kedelsmeden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...