Hop til indhold
Herkuless50

Nemtøs fra sugardaters

Recommended Posts

Herkuless50 skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen herinde, der har erfaringer med nemtøs fra sugardaters?

Svært at sige..gad vide hvor i landet hun er..er det Skagen, København, Esbjerg, eller bare sådan ca et hint med +/- 300 km ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, Lige nu:

Svært at sige..gad vide hvor i landet hun er..er det Skagen, København, Esbjerg, eller bare sådan ca et hint med +/- 300 km ;-)

 

Pokkers også..nu gjorde jeg det igen, så nu kommer admin og alle de andre efter mig igen. Et godt råd er at du i din overskrift skriver navnet på pigen, og så byen hvor hun bor, så er det lettere for folk som bor i området af det at give dig et svar ;-) En god ide er også at vedlægge et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hun har skrevet til mig at hun ikke vil mødes med nogen på sugardaters. Men du kan chatte med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
youngatheart skrev, for 15 timer siden:

Pokkers også..nu gjorde jeg det igen, så nu kommer admin og alle de andre efter mig igen. Et godt råd er at du i din overskrift skriver navnet på pigen, og så byen hvor hun bor, så er det lettere for folk som bor i området af det at give dig et svar ;-) En god ide er også at vedlægge et link

PÅ forhånd undskyld hvis jeg ødelægger den gode stemning - men kan du ikke stoppe med dine tåbelige indlæg, som alle handler om dine ønsker om overskrift og geografi - de fleste herinde, kommer rundt i landet, og vil gerne opdateres på den måde.,.

at din grønne Puch ikke kan køre så langt, og åbenbart begrænser dig - det kommer jo ikke vi andre ved :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 11 timer siden:

PÅ forhånd undskyld hvis jeg ødelægger den gode stemning - men kan du ikke stoppe med dine tåbelige indlæg, som alle handler om dine ønsker om overskrift og geografi - de fleste herinde, kommer rundt i landet, og vil gerne opdateres på den måde.,.

at din grønne Puch ikke kan køre så langt, og åbenbart begrænser dig - det kommer jo ikke vi andre ved :-)

Hvis du nu bare havde lidt forståelse for tingene, og ville indrømme jeg havde ret, ville du nok ikke skrive det du gør. Men jeg er bare personligt træt af det, og fordi i er to der bliver ved med stædigt at forsøge at overbevise mig om at i gerne vil læse det hele betyder nu ikke så meget for mig, da i jo er velkommen til at klikke på ALT uden jeg skal komme med fordømmende bemærkninger. Forstår virkeligt ikke jeres modstand for det jeg skriver. Hvilke skår i jeres glæde går der. I kan gøre som altid..tryk på alt og søg jeres erfaringer som i lyster, men tror de fleste holder med mig i at det jeg foreslår vil gøre det lettere for langt de fleste, som ikke har oceaner af tid til at læse alt som i åbenbart har det.

Og mht Puch Maxi, så vil jeg tro jeg er rimeligt kørende i forhold til dig som selvstændig virksomhedsejer, så glem du dine nedladende kommentarer til nogle andre. Ved godt du ikke forstår meningen med det jeg skriver, og havde heller ikke regnet med det, men det ser ud til at mange andre har forstået at det bare er lettere for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 11 timer siden:

PÅ forhånd undskyld hvis jeg ødelægger den gode stemning - men kan du ikke stoppe med dine tåbelige indlæg, som alle handler om dine ønsker om overskrift og geografi - de fleste herinde, kommer rundt i landet, og vil gerne opdateres på den måde.,.

at din grønne Puch ikke kan køre så langt, og åbenbart begrænser dig - det kommer jo ikke vi andre ved :-)

Og forøvrigt en gang vrøvl at skrive at de fleste herinde kommer rundt i alndet. Sådan en udtalelse hører hjemme på EB´s Nationen. Vi er ikke alle sælgere i frugt og grønt som kører rundt, og vi er absolut ikke alle der gladeligt kører til Århus for et knald på 1 time. Dertil er de flestes tid jo ikke til, da nogle skal holde hjulene i Danmark kørende. Hvorfor i alverden skulle man da køre 3 timer i bil for at hygge sig en halv eller hel time ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 59 minutter siden:

Og forøvrigt en gang vrøvl at skrive at de fleste herinde kommer rundt i alndet. Sådan en udtalelse hører hjemme på EB´s Nationen. Vi er ikke alle sælgere i frugt og grønt som kører rundt, og vi er absolut ikke alle der gladeligt kører til Århus for et knald på 1 time. Dertil er de flestes tid jo ikke til, da nogle skal holde hjulene i Danmark kørende. Hvorfor i alverden skulle man da køre 3 timer i bil for at hygge sig en halv eller hel time ???

hold nu kæft, ikke ,
og du ved jo intet om hvad vi andre vil, jeg læser gerne andres anmeldelser

og har kørt fra kbh til odense for at besøge en , en dejlig søndagtur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
trold2 skrev, for 13 timer siden:

hold nu kæft, ikke ,
og du ved jo intet om hvad vi andre vil, jeg læser gerne andres anmeldelser

og har kørt fra kbh til odense for at besøge en , en dejlig søndagtur

Enig Trold - idioten skal jo rundt med aviserne og reklamerne - og scooteren kører jo ikke så hurtigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hans vigtigste mission her i livet er åbenbart at belære os andre om hvordan en overskrift skal være for at han forstår den. Gud fader. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...