Hop til indhold

Recommended Posts

Chuck skrev, for 5 timer siden:

Er det samme Mercedes, som arbejde på Seductionsgirls for nogle år tilbage ?

 

Ja, det er samme Mercedes, - og jeg mener ikke, det er så forfærdelig længe siden, hun var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 19 minutter siden:

Tak, der er dejlig lyd på hende ;)

Hvilke knapper trykker du på, når du vil have lyd på hende? - Jeg husker hende mest for udseendet - og så "fornemmelserne".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha Ha for at være ærlig - Så var hun sød - og køn - men - nyopereret og lidt sart.

Så jeg skulle være forsigtigt.

Lyden - Jeg tror bare det var en del af det koncept hun solgte dengang- Og det var lækkert for mig som en meget audio orienteret menneske, så skal der være lyd på pige når jeg har sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg her også været for de to gange og bække gange har var en meget dårlige oplevelse. jeg komme helt sikke ikke igen.

ja hun er sød at tale med.. men så var det også det for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 3 timer siden:

Ha Ha for at være ærlig - Så var hun sød - og køn - men - nyopereret og lidt sart.

Så jeg skulle være forsigtigt.

Lyden - Jeg tror bare det var en del af det koncept hun solgte dengang- Og det var lækkert for mig som en meget audio orienteret menneske, så skal der være lyd på pige når jeg har sex.

Pudsigt - jeg er absolut stærkt visuel. - Jeg kan gå næsten i stå for at se på pigens former - og former er der jo at glæde sig over, når det er Mercedes, man har påmonteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benji skrev, for 47 minutter siden:

Har hun et kønt ansigt? Og hvor gammel vil I tro, hun er?

Jeg synes,hun har et flot ansigt. - Alder? - Skal vi foreslå 28?

Kommentar: For et års tid siden havde jeg hende sammen med Kimora. - Deres ansigter klædte hinanden. - Ligeledes deres bryster, selv om de slet ikke havde samme størrelse. - Det var luksuriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Nokia3210 skrev, 1 time siden:

Hendes priser?

I allerførste indlæg i denne tråd er et link til pussygalores. Kig lidt rundt på deres side.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Mercedes.

Hun er en meget lækker langbenet kvinde, hjulpne flotsiddende bryster og et vindende væsen. Hun er lidt dyrere end PGs normale priser.

Vi mødtes i legerummet (som jeg kender fra andre besøg) og aftalte en halv times fornøjelse. Jeg snuppede et brusebad og var kampklar, det var Mercedes også i den grad. Jeg nød at røre ved hende og efter lidt tid blev der inviteret til kys (yumyum). At se minitimeren i Mercedes mund var fantastisk og hun dyrkede det franske, på den måde jeg bedst kan lide. Lidt gengæld skulle der også gøres. Jeg nyder at slikke en dejlig fisse, når jeg kan mærke en positiv respons...og det var der her.

Så snakkede vi lidt dansk og jeg fyldte lidt i kondomet. Mercedes syntes, at det var gået lidt vel hurtigt, men min dagsform kan svinge ret meget, her tog det ikke voldsomt lang tid.

Så var der lidt hyggelig pillowtalk og så måtte jeg ud i sneen igen.

Kommer jeg igen? Måske. Mercedes er sød, dejlig og har en fantastisk figur med de labreste lange ben. Kemien var fin. Hvorfor det bliver lidt lunkent: Min diller er ikke stor nok, først da Mercedes sad på hug på mig og jeg kunne se pikken glide ind og ud af fissen, kunne jeg mærke det rigtigt. En tykkere pik, ville have haft en fest, jeg fik en hyggestund...heller ikke så ringe.

Til jer med de lidt større pikke: kom afsted. Til jer med de lidt slankere pikke: find en anden.

Venligst OT (der kom til at synes om pigen Mercedes)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, den ‎2017‎/‎03‎/‎23 at 20:45:

Ha Ha for at være ærlig - Så var hun sød - og køn - men - nyopereret og lidt sart.

Så jeg skulle være forsigtigt.

hvordan er det spanske?

 

yumyum

Del dette indlæg


Link til indlæg
yumyum skrev, for 16 timer siden:

hvordan er det spanske?

 

yumyum

Jeg har haft en af det bedste spanske eventyr hos hende. Nu er det altid et spørgsmål om kemi og om man svinger.

Husker hende som piv fræk og da jeg eksploderet mellem hendes store bryster kommenteret hun frækt og kækt: sprøjtekongen. Hun er klart en favorit og kan anbefales. Fræk deep throat/ gagging og lækker perfekt krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mash skrev, for 21 minutter siden:

Gangbang hos Pussy Galores nu på fredag fra 11-14.00, kr 2.000,-

nogen der har deltaget?

Nu er det jo foreløbig torsdag, - så det er først i morgen, der skal power-kneppes.

http://www.pussygalores.dk/

Men korrekt. - Mercedes, som er overskriften på denne år-gamle tråd, vil være en af de piger, der kan leges med, - foruden Tiffany og Josefine/Anna.

NB.: Både Mercedes og Tiffany er i øvrigt også på arbejde i dag på kvindernes internationale ... - så de er i god form til i morgen.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
bp122 skrev, den 24/6/2017 at 15:49:

Hvor mange tatoveringer har Mercedes?

Det er virkelig mærkeligt - jeg har været hos hende måske 10 til 15 gange.. jeg tænder meget på tatoveringer, men alligevel kan jeg ikke helt svare på spørgsmålet. DET vil jeg da kalde for uopmærksomt.

Men mit bedste bud er, at hun faktisk ikke har nogen. Kroppen er under alle omstændigheder ikke fyldt op med tatoveringer. Har hun nogen, så er de diskrete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...