Hop til indhold
thomas 123

ACHTUNG - ACHTUNG ! NN massage - Grønnegade Århus....

Recommended Posts

 

sad og tænkte hvor jeg skulle gå hen ...

jeg har et par faste steder ... et til massage og kun massage! 

et par steder i århus hvor man får fin service ... men altid den samme kvinde på de enkelte steder - men udsøgt service :) 

men ville lige prøve at se mig om efter noget nyt...

og syntes ikke tiden var til at kører helt til vejle ....

nu hvor det har været cirka 5 måneder siden jeg havde være hos NN tænkte jeg ...

de har nok fået en ny sending 3-måneders visa piger op ....man kunne jo være heldig! sidste år var der nogle rigtig søde imellem blandt andet Lilly som gav en fin gfe service

 

NÅ.... men jeg ringer på og langt om længe kommer der så en lille knap så køn og med et meget mislykket forsøg på at farve sit hår ud og åbner døren !

jeg bliver vidst ind i et af de små rum og hun hendes lidt dårlige engelsk ... får jeg at vide at hendes veninde kommer !

(hvilket passede mig fint,  eftersom hun var tæt på grim ;) )

jeg sidder der og kan hører at der bliver talt lidt thai .. og den en piger siger at hun ikke vil hun har lige haft en kunde og så vidre ... 

hendes veninde kommer så (Annie) ... jeg kan se hun helt sikkert har været køn da hun var yngre, nu er nu nok start til midt 30'erne ..ikke tyk men heller ikke slank ... og et lidt hårdt udtryk men pæn -men jeg tænker det er da fint det her ... 

1000 kr for sex og massage og 700 kr kun sex.... (lad nu være med altid bare at skrive århus priser / randers priser / vejle priser ... :)  )

så aftalen er i hus ... jeg tager tøj af og kan med det samme mærke den der ... "nu har jeg fået pengene af ham ... så jeg behøver ikke smile mere og give service"

nå jeg prøver at røre hende da hun vender sig om ...trækker hun sig væk.. og så vender hun sig om og putter hænderne på hendes hofte.. 

og promte lyder det "i dont like that " jeg kigger nok lidt overrasket på hende ...What  ...??

 hvis jeg ikke engang kan røre hende mens hun stadig har næsten alt hendes tøj på ...

 jeg tænker for engang skyld hurtigt ... det her bliver kun noget LORT og penge ud af vinduet .... og jeg har ikke engang lyst til at knalde hende nu!

så jeg stopper med det samme ... nu kan hun godt se at jeg ikke gider ...og hun begynder med "ja men hun kan ikke lide man røre hende  

(... ARAI WA  E-Dog!!!  WTF... lille dame du skulle nok stå op tidligt om morgenen og få dig et job nede i 7/11 til 300 bath om dagen ...  men det er du sgu for doven til !!!

ja det sagde jeg ikke til hende men tænkte det kun )

hun går ud for at hente en 3 pige ... som hun siger er Lilly som jeg jo kendte ...men jeg har allerede taget tøjet på igen ... nu kommer der så en stor Ladyboy ind...

jeg er ikke til ladyboys ... men vil sige at det var den meste charmerende af de tre som arbejder på NN :) 555

jeg siger kort og godt at jeg vil ha mine penge tilbage ... da der jo ikke var sket noget ... det virker til at han/hun er helt indforstået med det ...

jeg følger med LB ud og for at få mine penge igen, her blivier jeg mødt af et par noget sure to thai piger ... og den lille grimme, ligger på en briks og råber "gå ud gå ud.. det her privat herinde... "

ladyboy'en kigger bare sådan lidt ... kvinder slap nu af og gi ham hans penge igen :) 

ja... sådan spilder man så en times tid med at kører derhen finde parkerings plads og så bare få en lorte møg oplevelse ... som man lige skal ha ud af kroppen !

 

 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 5 timer siden:

 

sad og tænkte hvor jeg skulle gå hen ...

jeg har et par faste steder ... et til massage og kun massage! 

et par steder i århus hvor man får fin service ... men altid den samme kvinde på de enkelte steder - men udsøgt service :) 

men ville lige prøve at se mig om efter noget nyt...

og syntes ikke tiden var til at kører helt til vejle ....

nu hvor det har været cirka 5 måneder siden jeg havde være hos NN tænkte jeg ...

de har nok fået en ny sending 3-måneders visa piger op ....man kunne jo være heldig! sidste år var der nogle rigtig søde imellem blandt andet Lilly som gav en fin gfe service

 

NÅ.... men jeg ringer på og langt om længe kommer der så en lille knap så køn og med et meget mislykket forsøg på at farve sit hår ud og åbner døren !

jeg bliver vidst ind i et af de små rum og hun hendes lidt dårlige engelsk ... får jeg at vide at hendes veninde kommer !

(hvilket passede mig fint,  eftersom hun var tæt på grim ;) )

jeg sidder der og kan hører at der bliver talt lidt thai .. og den en piger siger at hun ikke vil hun har lige haft en kunde og så vidre ... 

hendes veninde kommer så (Annie) ... jeg kan se hun helt sikkert har været køn da hun var yngre, nu er nu nok start til midt 30'erne ..ikke tyk men heller ikke slank ... og et lidt hårdt udtryk men pæn -men jeg tænker det er da fint det her ... 

1000 kr for sex og massage og 700 kr kun sex.... (lad nu være med altid bare at skrive århus priser / randers priser / vejle priser ... :)  )

så aftalen er i hus ... jeg tager tøj af og kan med det samme mærke den der ... "nu har jeg fået pengene af ham ... så jeg behøver ikke smile mere og give service"

nå jeg prøver at røre hende da hun vender sig om ...trækker hun sig væk.. og så vender hun sig om og putter hænderne på hendes hofte.. 

og promte lyder det "i dont like that " jeg kigger nok lidt overrasket på hende ...What  ...??

 hvis jeg ikke engang kan røre hende mens hun stadig har næsten alt hendes tøj på ...

 jeg tænker for engang skyld hurtigt ... det her bliver kun noget LORT og penge ud af vinduet .... og jeg har ikke engang lyst til at knalde hende nu!

så jeg stopper med det samme ... nu kan hun godt se at jeg ikke gider ...og hun begynder med "ja men hun kan ikke lide man røre hende  

(... ARAI WA  E-Dog!!!  WTF... lille dame du skulle nok stå op tidligt om morgenen og få dig et job nede i 7/11 til 300 bath om dagen ...  men det er du sgu for doven til !!!

ja det sagde jeg ikke til hende men tænkte det kun )

hun går ud for at hente en 3 pige ... som hun siger er Lilly som jeg jo kendte ...men jeg har allerede taget tøjet på igen ... nu kommer der så en stor Ladyboy ind...

jeg er ikke til ladyboys ... men vil sige at det var den meste charmerende af de tre som arbejder på NN :) 555

jeg siger kort og godt at jeg vil ha mine penge tilbage ... da der jo ikke var sket noget ... det virker til at han/hun er helt indforstået med det ...

jeg følger med LB ud og for at få mine penge igen, her blivier jeg mødt af et par noget sure to thai piger ... og den lille grimme, ligger på en briks og råber "gå ud gå ud.. det her privat herinde... "

ladyboy'en kigger bare sådan lidt ... kvinder slap nu af og gi ham hans penge igen :) 

ja... sådan spilder man så en times tid med at kører derhen finde parkerings plads og så bare få en lorte møg oplevelse ... som man lige skal ha ud af kroppen !

 

vælg dem fra det er det eneste der virker.....de er her kun fordi de ikke kan arbejde i thailand med den service de levere.....

jeg har ALDRIG oplevet en dårlig service i thailand hvad angår massage og sex.........og havde det været i thailand de opførte sig sådan

så var de sku blevet depoteret!!!!!!     men okay det er de jo så også på en måde nu når de er i DK

respekt for at du gik igen

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, Lige nu:

vælg dem fra det er det eneste der virker.....de er her kun fordi de ikke kan arbejde i thailand med den service de levere.....

jeg har ALDRIG oplevet en dårlig service i thailand hvad angår massage og sex.........og havde det været i thailand de opførte sig sådan

så var de sku blevet depoteret!!!!!!     men okay det er de jo så også på en måde nu når de er i DK

respekt for at du gik igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer så et spørgsmål på kanten af hvad tråden handler om..

Ladyboy'en der var der, var det en pæn en?

Er lidt nysgerrig, for der mangler sgu en lækker LB her i Århus for tiden :/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 1 time siden:

Her kommer så et spørgsmål på kanten af hvad tråden handler om..

Ladyboy'en der var der, var det en pæn en?

Er lidt nysgerrig, for der mangler sgu en lækker LB her i Århus for tiden :/

 

jeg har helt sikkert set andre ladyboys der var mere på kanten til at være "do-able"  selv for mig, men ja, helt sikkert en charmerende "kvinde" og hvis man er til det !

men jeg kan egentlig heller ikke helt se idéen i at hun ligner en pige 112% ... hvis man gerne vil ha diller   ;) .....(jeg er sådan lidt gammeldags ...  jeg syntes, at mere end 1 tissemand når jeg har sex er for meget :) 555  )

hey... jeg dømmer ikke ;) hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været ude for at man ikke kan røre ved pigerne hverken hos NN eller nogle andre steder.
Jeg har noget svært ved at tro på din historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poul8 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har aldrig været ude for at man ikke kan røre ved pigerne hverken hos NN eller nogle andre steder.
Jeg har noget svært ved at tro på din historie.

Ja men tak for dit input "Poul8" det er jo altid dejligt, når en helt ny bruger kommer med indslag ;)

så hvad skulle min dagsorden så lige være for at jeg skriver anmeldelse af NN ...  ?

 

du er da meget velkommen til at skrive en privat besked  - så kan vi ta den der  :) 

 

nu har jeg jo også har skrevet flere andre positive anmeldelser fra NN af bl.a. Lilly ... og som jeg også skrev i denne her ... har jeg før fået meget fin GFE oplevelser hos NN,  men de piger er der ikke længere!

 

MEEEN .... det ændre jo bare ikke på min oplevelse den anden dag med det nye "team" hos NN ... for det var bare noget rent møg og kan på ingen måde anbefales ... det er ikke en historie men min oplevelse  !!!

 

Havde jeg været en Newbie ... som jeg tror, hun måske troede ... så havde det været hurtige penge uden boom boom fordi hun godt var klar hvordan det ville ende ... nemlig med uforrettet sag ... fordi der ikke ville være en god stemning ... (der har jeg været før ... hvor man som kunde står der og man kan ikke,  fordi der pludselig er dårlig kemi og stemning !!! men på det tidspunkt er der jo sket lidt, så man kan heller ikke få sine penge igen ... for det er jo ikke hendes skyld, vel ... bare fordi hun ikke gider gi service !!!)

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hører vi jo kun din side af historien hvis vi kunne sørge pigen vil vi jo nok få en anden forklaring!

“din dagsorden” det er vel rimeligt simpelt. Du har selv skrevet “ACHTUNG - ACHTUNG ! NN massage - Grønnegade Århus....” som overskrift så det er vel helt åbenlyst et forsøg på at skræmme kunder væk.

Det som jeg lægger mærke til er den meget nedladende måde at omtale alle pigerne og så det med at du ikke måtte røre ved pigen så springer kæden af for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak poul8 ... nu er det jo sådan med ord,  at de er åbne for fortolkning .... er en anmeldelse af et dårligt sted til sine brødre her ... det samme som at "skræmme kunder væk "?

nu er det her jo min anmeldelse af stedet og derfor får man jo min oplevelse, som jeg står fast ved er så objektivt fortalt som jeg kan !!!.. er det ikke sådan altid at giver sin subjektive oplevelse så objektivt som muligt ? 

hvis du nu skrev en anmeldelse engang .... (jeg er sikker på der kommer en glødende anbefaling af NN fra din hånden indenfor dit næste 24 timer ) ... hvilket jeg ser frem til at læse :)  så skriver du jo sikkert,  hvor fantastisk det var at ha sex med annie ...men det kan jo være, at hvis man hørte hendes beskrivelse på thai til hendes veninder  ... så havde hun nok en helt anden oplevelse ... end du havde  ...(den vil jeg da gerne oversætte for dig ...jeg kan både tale og skrive thai)

 

sjovt ... for på mig virker det jo påfaldende når en som dig ... opretter en profil her for 7 timer siden ... og det første du gør er at så tvivl om en anmeldelse som ikke er positiv ....

måske du lige netop har en dagsorden og en tilknytning til det sted ... det tror jeg er noget mere sandsynligt !!!

 

 

jeg har skrevet masser af positive anmeldelser her, også om NN tidligere ( nu påpeger jeg del lige en gang til for dig)  

men det team der er der nu .... det er noget bras... og syntes enligt også min beskrivelse af pigerne er meget korrekt ... alle er jo velkomne til at gå derhen og se for sig selv !

ja,.. hende der tog imod mig var tæt på grim og ikke specielt sexet ... er det nedladende ... måske ... men det passer nu meget godt ;) 

og ja .. hende kom ind har sikkert været pæn og meget populær i hendes yngre dage... men det gør måske også, at hun er en lille prima donna idag ... selvom udseendet er falmet noget ... 

og ja ... deres ladyboy var nok den rareste personlighed på stedet ...  

 

men alle er jo mere end velkomne til at prøve lykken der .... jeg sætter ikke mine ben der foreløbigt igen, det er helt sikkert ... der er masser af andre steder hvor pigerne er søde og rare og du får en langt bedre service .... 

 

men jeg syntes lidt det begynder at blive en afsporing af min egen ellers så glimrende anmeldelse :)  

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...