Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst anmeldelsen "Vildeste oplevelse!! EVER! " ville jeg jo lige teste om det var fiktion eller virkelighed.

havde derfor bestilt tid til begge piger og kørt 45 min. For at besøge dem.

kr.2000.- for en time, med begge de dejlige piger, føltes ikke som en krone for meget, det var fuld valuta for pengene. Når Bee så siger "what a Nice body, with a Big tower" og Ann siger "Big and Nice dick" så tror sådan en gammel stodder på ca.50 år at de mener det. Naiv - JA

det er under 1 time siden jeg er kørt derfra og sidder stadig og smiler over mit besøg, og kan næsten ikke huske i hvad rækkefølge og hvad vi alle gjorde ved hinanden, da det hele føltes så naturligt og lækkert.

startede i hvertfald med massage på ryggen af 4 hænder med hovsa berøringer de rigtige stader, og rimeligt hurtigt, var der ikke så meget hovsa over det mere, da Ann hele tiden havde fat i den. Begge mine hænder havde travlt med at røre dem begge mellem benene imens.

Blev beordret til at vende mig, og af kom deres sidste tøj. De massagerede mig blidt over det hele mens de skiftedes til at kysse mig. Så blow fra dem begge og Bee satte sig op og red, mens Ann satte sig på min mund, imens famlede mine hænder rundt på de 4 bryster. Der skulle skiftes kondom, og sagde jeg skulle sætte mig op, så kunne vi bedre kysse og kæle alle 3. 2 bryster i munden på en gang, skiftevis kysse dem mens mine fingre var mellem deres ben. Blow igen fra Ann inden Ann satte sig så op og Bee på min mund. Indtil jeg sagde at jeg ville have Ann i doggy. Jeg kom i denne stilling mens jeg kyssede og pillede ved Bee. Havde stoppet dem flere gange, ellers var jeg kommet langt tidligere.

der var nu kun gået ca.40 min så begge gik igang med en massage og stadig hovsa berøringer af dem begge, det var sgu dejligt at slappe af efter den omgang mens 2 flotte piger giver dig en afsluttende behagelig massage. Jeg havde valgt blød afslapningsmassage, så om de er dygtige til hård massage ved jeg intet om.

de er begge vildt søde og flotte piger med lækre kroppe. Ann er dog den mest sprøde med super flotte bryster. Det var første gang hos dem, men absolut ikke sidste. Så nu skal der lige spares op igen.

undskyld den rodede anmeldelse, men oplevelsen var så vild god at jeg nød det så meget, så jeg næsten ikke kan huske detaljer men mest helheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Tak for anmeldelsen. 

Jeg har aldrig prøvet en thaipige før, og i øvrigt heller ikke en anden gp'er. 

Ligger dette sted diskret - altså kan man komme ind relativt uset?

Måske et dumt spørgsmål, men hvad sker der når man kommer ind?

 

G-strengen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke særligt diskret, se anmeldelse af Fon som er samme sted lige nu.

det er såmænd ikke så farligt. Du kommer ind og evt et bad, og så lægger du dig nøgen på briksen og får massage. På et tidspunkt bliver det så til mere end massage og det sker helt naturligt.

så bare afsted med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, 1 time siden:

Vil det sige at man evt kan nyde begge piger i 30 min for ca 1000kr, eller tilbyder de kun 1 time sammen?

Hvis 30 min kan lade sig gøre, så er det normalt ikke bare halv pris.

mange GP tager måske kr.800.- for 30 min, men kun kr.1400.- for 1 time. 

Så mon ikke 30 min med dem begge, vil ligge på ca. 1200/1400.- det er kun et skud, jeg aner det ikke. Måske en opringning kan opklare det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Store John skrev, for 41 minutter siden:

Er Bee / Ann der stadig? Der reklameres for to andre nu, Fon og Nancy - https://annoncelight.dk/showad/202311. Nogle der har erfaringer med dem? Hvem er hvem?

Billede 1 Nancy og billede 2 Fon. Har kun prøvet Fon. Find selv anmeldelser af begge piger.

Ann kommer tidligst igen om 1 år og Bee om et par måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...