Hop til indhold

Recommended Posts

Så at denne pige var tilbage , har tidligere besøgt hende hver gang hun er i Danmark, både i Rødovre og tidligere i Valby hvor hun dog hed noget andet jeg ikke kan huske.

https://massageguide.dk/S/1/0/6/0/kim

Først ! ikke hende på billederne men de giver en rimelig ide , hun er i mine øjne lidt større live men ikke tyk på nogen måde,

dejlig blød og med et par dejligt store naturlige bryster.

Vi har altid haft god kemi , jo også derfor jeg besøger hende hver gang .

Da jeg var forkølet havde jeg ikke lyst til det store kysseri , valgte derfor body2body med fransk afslutning , først lidt almindelig oliemassage der gled langsomt over i mere kropsnært

og afsluttende i munden på hende . Jeg ved det ikke er alle hun tilbyder megafransk til men jeg får det. Lige hvad jeg trængte til på en ellers kedelig Tirsdag og jeg hoppede glad ud i bilen igen.

For 30 min med mega betalte jeg 1100

Håber jeg får tid til et besøg mere uden forkølelse, hvor jeg tager en time hot body ( sex ) hvor der skal kysses igennem.

Jeg har skrevet det for et år eller 2 siden , så gentager mig selv , hun får de bedste anbefalinger herfra.

 

Mvh Max

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...