Hop til indhold
Martinj

Harmony

Recommended Posts

Kære alle,

Et par venner og jeg har planer om en tur til Hamborg i april. Ingen af os har været der før, så vi er forholdsvis grønne i det her fkk-univers.

Jeg har selvfølgelig læst en masse tråde i gennem, men jeg søger alle de tips i forhold til transport, selve klubben, priser osv.

Mange tråde er snart flere år gamle, så jeg ved ikke hvor tilsvarende de er.

Jeg håber, at i erfarne rotter kan være behjælpelig med inputs herfra.

Mvh.

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt GPS en tror det er 30 km syd for Hamborg. Betal 60 euro i indgangen - sig i er nye og bliv vist rundt - 60 euro Per halve time med gængs sex og BJ uden kondom. 30 euro for CIM. Ellers spørg - udvælg et par piger - hold jer fra de mest aggressive og mest reserverede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinj skrev, for 54 minutter siden:

Hej Dezmodevil,

Er der noget inkluderet i de 60 euro som indgangen koster eller går de ubeskåret til huset?

Der er ingen sex includeret, men ellers er bad, tandbørste, håndklæder, shampoo, mad, drikkevarer (bortset fra alkohol), sauna (varm og temp.) dampbad, fjernsyn, biograf, aviser, liggestole mv. til fri afbenyttelse + du må kigge nøgne og halvnøgne piger som du lyster ;-)  - det er først, når du inviterer en pige/bliver inviteret ovenpå at taxameteret tæller - men det afregner du til den enkelte pige bagefter i garderoben - ellers har de også en kort-automat, hvor du ikke skal vælge tasten med dagskurs, da den har et noget lavere gebyr, fremfor den faste, som koster 7%.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for jeres hjælp. Det sætter jeg pris på.

Vi havde tænkt at tage derned en torsdag.

Hvordan er fordelingen og antal piger typisk den dag. Er der nogen af jer som har erfaring med dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinj skrev, for 1 time siden:

Tusind tak for jeres hjælp. Det sætter jeg pris på.

Vi havde tænkt at tage derned en torsdag.

Hvordan er fordelingen og antal piger typisk den dag. Er der nogen af jer som har erfaring med dette?

Normalt er torsdag, fredag og lørdag de dage med flest piger. Med det er også de dage hvor der er flest mænd. Så enkle piger er måske optaget hele tiden. Så selv om der er mange piger tilstede så er antallet at ledige piger ikke altid størst i disse dage. Og chancen for der er kø for at få et værelse er også størst de dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede lørdage var de mest besøgte - og har derfor ikke besøgt sådan en dag. Men lørdag er måske en god dag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 23/3/2017 at 22:31:

Jeg troede lørdage var de mest besøgte - og har derfor ikke besøgt sådan en dag. Men lørdag er måske en god dag ?

Måske - tænker at det er ligesom herhjemme, at det er nemmere at stikke afsted i arbejdstiden/hverdage - lørdag/søndag står mere på familiebesøg. I Tyskland er der også mange interne fremmedarbejdere, som i weekenderne tager hjem til familien ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...