Hop til indhold
Guest TboneDK

LIN THAI GIRL

Recommended Posts

Guest TboneDK

Faldt over billeder af LIN på EG og blev fristet af billederne..

Lækker, ung, slank pige med dejlige store D-skåle - What not to like? :)

Jeg ringede og aftale en tid, og satte det sorte lyn mod Gladsaxe (nærmere Søborg, men adressen, får i hvis i selv kontakter pigen)

Meget pæn, lys & lækker lejlighed - fint værelse, med en god str. seng og duften af nyvasket håndklæder osv.. Plus i min bog!

Blev tilbud bad, men da jeg kom lige fra en Shower, så takkede jeg nej, og sagde "I just came from a Shower" - Hun smilede og sagde "OK :)"
.. Fik også tilbud drikkevare, og takkede ja til en kold flaske vand.

Nå, var der som sådan ikke for at studere bolig indretning, så bestilte ½ time til 1000.- 

Smed tøjet, og hoppede op på sengen - på maven - da jeg syntes det er skønt lige at få lidt "massage" inden vi går videre.

Lin kom tilbage, smed tøjet, og afslørede en pige der ligner hende 100% på billederne (måske lige 2-4 kg ekstra) men stadig slank og fin.
Hun gav en blød massage, brugte olie, men spurgte først om det var ok med olie? - hun taler rimeligt engelsk, så det går fint.

Hun er næsten lige ankommet, og har jo nok sine 3 mdr. i landet - så det skulle "være nok til alle

Massagen, var ikke hendes spids- kompetence, men fint med mig. Da jeg vendte mig om, havde de blide berøringer gjort sit, og jeg "sprang" hende i møde.. Ca. midt på kroppen ;)

Lin nussede, og nappede & slikkede mine brystvorter, og da hun var oppe og ligge ovenpå mig, nappede & slikkede jeg naturligvis hendes bryster. 
Som hun skriver i annoncen; "store D-BABSER som elsker at blive slikket og nusset." - det var ikke løgn!

Hun nød det tydeligvist og gjorde heller ikke tegn til at stoppe, eller trække sig væk, selvom jeg brugte god tid på hendes skønne bryster (Silikone, men stadig med blødhed, og flot form

Nu gled, hun lidt ned, og sagde "You want me to suck you?" - Øhhh - Ja tak! 

Hun suttede dejligt, blød, dybt (ikke DT, men stadig fint, og ØKO) - Hun har ikke kun brugt de læber til at spise ris, det er helt sikkert! 

Efter at have nydt hendes evner i det Franske, tilbød jeg at gengælde tjenesten.. Lin Takkede Ja, lagde sig ned - og lod mig komme til fadet.

Hun startede dog, med at ikke sprede benene, for meget, eller give for meget plads. Men da jeg ramte de rigtige steder alligevel, så var det tydeligt at hun "gav efter"
Vejrtrækningen blev hurtigere, heldigvis uden de "kunstige"- lyde - men oprigtig nydelse, og efter jeg havde hende, præcis hvor jeg ville, endte det også som det skulle..

... Hun klynkede "I'm coooooming!!" - og der var ikke tvivl, om at dette var ikke fake, og efter hun var kommet, var hun også tydeligt "følsom" når jeg små slikkede, og kyssede hende lidt mere!

Nu, monterede hun et gummi, lagde sig på ryggen, og lod mig "knokle"- mig igennem, imens hun gispede & skiftevis stønnede & kigge mig i øjnene..

"
BUM!" Jeg kom med et brag, men kørte lidt videre og satte tempoet ned, for så at sætte mig tilbage på knæ, og lige gispe efter vejret (Satans Kondi, haha)

Efter ca. 35-40 minutter stod jeg igen, udenfor i en mindre storm, med slud & kraftig blæst, men ganske tilfreds, uden at det var det vildeste jeg har prøvet.

 Kunne sagtens blive et gen-besøg, med mindre der pludselig er "andet" - der lokker et andet sted ;)

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Red_Rose

Godt skrevet og tak for anmeldelsen. Du evner da også at finde de meste lækre små thai nips!! Venter nok et par dage med at besøge hende til hun har kommet sig helt efter dit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
EUwanker skrev, for 9 timer siden:

Hvis billederne svare til hende selv så................WOW

Det er hende på billederne, som jeg beskriver i min anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Kan bekræfte alt. Hn er den nye Bee...

Diskret sted. Sød pige. Gode bryster. Alt inkluderet. Fantastisk hvis man er til Thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du ikke fortryde. Hun er faktisk lidt bedre engelsk talende end Bee og mere åben. Og kroppen er mindst lige så god lige som servicen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja en tiltalende ung steg....er der et postnummer hvor den skønne unge sag kan besøges...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...