Hop til indhold
Guest Red_Rose

Mai - er der nogen der kender hende

Recommended Posts

Guest TboneDK

"TROR" det er villaen på Rødovervej, lige over for Tanken/MacD .. Ligner en af deres "annoncer", men måske der er andre der HAR været der, istedet for mit "gætværk" ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt TboneDK, det er Villaen over for tanken. 

Jeg besøgte hende i dag, og ja, hun ser bestemt sød ud. Rimelig petit, store bryster, som dog består af 80% silicone (eller hvad man nu til dags propper i). Så det er altså ret hårde bryster vi har med at gøre, men hun er ikke sart.

Hun startede med at lad mig lege frit med dem i lige så lang tid jeg havde lyst til mens hun sad på alle 4 over mig. Derefter fik jeg hende om på ryggen, hvor jeg også frit kunne lege med den knastørre mis.... øv, og jeg fik ikke liv i den. Dog brugte hun ikke glidecreme da jeg trængte ind, og jeg kunne igen frit knalde løs det bedste jeg har lært. Dog fuldstændig uden indlevelse fra hendes side. 

Så ja - det er pigen fra billederne, og ja - hun ser sød ud, og ja - man kan knalde hende og lege med hendes krop som man ønsker, så hvorfor er det egentligt jeg ikke vil besøge hende igen.... 

Så til jer andre, prøv og se om I kan få mere liv i hende, måske kan det lade sig gøre med den rette kemi. Jeg oplevede det ihvertfald ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...