Hop til indhold
Guest Gaffer

Fredags checkup på Babylon

Recommended Posts

Guest Gaffer

Tog et lille check på Babylon i fredags om eftermiddagen. Udvalget og kvaliteten af pigerne, var bedre end da jeg var der sidst. Lagde mærke til, at der næsten ingen mænd var i klubben - ikke et godt tegn. Faciliteter var som sådan i orden, dog kunne brusearmaturerne godt trænge til lidt vedligehold - det første jeg forsøgte at bruge, sprøjtede i alle retninger. Damen bag disken ved indgangen virkede lidt fraværende og reagerede nærmest ikke, da jeg forlod klubben og smed nøglen på disken. Det koster 60 Eur i entre

Ser ud til pigerne har omklædning til højre for indgangen og skal gå forbi receptionen for at komme ind i klubben. Her hilste jeg på en lille mørk slank skønhed, da jeg gik til omklædning og bad.

Startede lige med en kop kaffe efter køreturen i baren og der var hurtigt et par lækre piger som vraltede forbi mig ved baren, for lige at høre om jeg havde lyst til et eller andet. En Albansk pige som virkede okay og en lidt choppy Ungarsk blondine var forbi. Der var også et par høje slanke piger, som havde travlt med at drikke shots i sofagruppen ved baren. Den ene af pigerne var i hvidt lingeri og havde de lækreste lang ben og lille fræk kugle rund røv - nam

Min erfaring siger mig, at man ikke skal tage den første der tilbyder sig, men lige sondere lidt, så jeg gik en lille tur rund i gangene. Der var låst til værelserne, men som jeg husker dem er de mere end godkendt. Tog en tur i saunaen i 20 min og tilhørende brusebad og svømmetur i poolen. Herefter en forfriskende "apfelsholle" i en sofagruppe og her kom en ret lækker pige over og satte sig og startede på en historie om, hun lejlighedsvis var her i klubben fordi hende rigtige job var, at rejse rundt og holde foredrag om et eller andet, som jeg ikke husker. Hun havde før været på Artemis i Berlin. Jeg forsøgt at vriste hende "program" ud af hende ved at forklare hende, at jeg i høj grad gik ind for økologi også når det gjaldt sex. Det fik hende til at forklare at det var forbudt ved lov at sutte pik uden kondom i Tyskland nu og hun risikerede en bøde på optil 5000 Eur...så sluttede den samtale.

Den lille langhårede skønhed som jeg mødte i receptionen kom nu forbi for at snakke og det var samme smøre om at det var forbudt at sutte økologisk i Tyskland nu, men hvis jeg ellers kunne holde kæft kunne hun godt hvis jeg betalte 150 Eur. Hvis jeg ikke var interesseret i det, kunne jeg bare smutte, for nu havde jeg været er en hel time uden at købe noget.

Nåja, hvis det var sådan det fungerede kunne jeg stadig nå at smutte på Atmos og være fremme ved 17 tiden, så det blev løsningen. Her oplevede jeg heller ikke det store udvalg som man af og til kan, men tilgengæld kender jeg hvilke piger der giver gode oplevelser og ydelser og dem var der et par stykker af.

Det vare et stykke tid før jeg besøger Babylon igen og smider 60 Eur i entre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Den nye lov er ikke trådt i kraft endnu. Og indeholder den iøvrigt noget om superfransk?

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 3 timer siden:

Den nye lov er ikke trådt i kraft endnu. Og indeholder den iøvrigt noget om superfransk?

 

 

 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kwassi2 skrev, for 21 timer siden:

 

 

Ifølge indlæg....

1 juli og sex kun med kondom. Spørgsmålet er om sex omfatter blowjob eller det kun er det såkaldte AO koncept de vil af med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tak for din beretning, jeg fik akkurat samme svar fra en af pigerne da jeg var i babylon. Tænkte det kunne simpelthen ikke passe, der var næsten et år til den nye lov, (var der i August). Dagen efter tog jeg et smut forbi Atmos, og der var slet ikke noget om snakken, servicen var også meget bedre. Tror det samme gælder Harmony. Så det er nok bare et tip pigerne giver hinanden i babylon, for at kunne undgå bbbj ellers er det noget af et selvmål hvis det er fra ledelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kinarullen skrev, den 27/3/2017 at 11:21:

Hej tak for din beretning, jeg fik akkurat samme svar fra en af pigerne da jeg var i babylon. Tænkte det kunne simpelthen ikke passe, der var næsten et år til den nye lov, (var der i August). Dagen efter tog jeg et smut forbi Atmos, og der var slet ikke noget om snakken, servicen var også meget bedre. Tror det samme gælder Harmony. Så det er nok bare et tip pigerne giver hinanden i babylon, for at kunne undgå bbbj ellers er det noget af et selvmål hvis det er fra ledelsen.

Tror nærmere det er et trick for at hæve prisen. 150 Eur er horibelt i Tyskland. Måske 1 time med alt uden gummi kan komme derop, men ikke når man har lagt 60 Eur for at komme ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...