Hop til indhold

Kitten i Vejle..

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens, er der nogle der kan fortælle om hun leverer en god vare???

https://annoncelight.dk/showad/205935

Hilsen den håbefulde.....;-)

Skrevet

Hun har vist også været i Aarhus, med svingende anmeldelser - jeg kan desværre ikke lige finde noget, men har helt sikkert set hendes profil før

Min fejl, det var Vildkatten jeg tænkte på, hun er i Aarhus - beklager afsporingen

Redigeret af Vildmand

Skrevet
MrX skrev, 1 time siden:

Uha da.....ja det er da det vi kalder blandede anmeldelser.....men syns flest negative, så mon ikke man bare skal lade vær at arbejde mere i det,, selvom jeg nu syns hun er en frækkert og se til, men tror nu jeg holder mig i ro, og undlader et besøg der.....

TAK for hjælpen..;-)

Skrevet
lurepikken skrev, for 1 time siden:

Uha da.....ja det er da det vi kalder blandede anmeldelser.....men syns flest negative, så mon ikke man bare skal lade vær at arbejde mere i det,, selvom jeg nu syns hun er en frækkert og se til, men tror nu jeg holder mig i ro, og undlader et besøg der.....

Jeg mener nu hun tidligere har fået en del udmærkede anmeldelser ;-)

Skrevet

Dårlig oplevelse med the kitten, hun virker slidt i det og seancen skal hurtig overståen og ikke meget indleven. Hendes hus er meget rodet så find en anden.

Skrevet

Jeg har besøgt hende nogle gange og været ganske tilfreds. Hendes blowjob er fantastisk og hvis du ønsker det, så sluger hun også klatten.

Skrevet

Besøgte Kitten for ca. 1-2 år siden i Vejle. (mit andet besøg hos en GP)

Billederne er af ældre dato, for hun så slidt ud (hendes tænder var bl.a. ikke særlig pæne) - Dog er hendes røv og patter dejlige.

Bestilte 1 time med alt og det fik jeg også.

Hun sutter som en drøm og jeg sendte den vildeste stråle ned i halsen på hende, som hun slugte med velbehag. (fed oplevelse)

Bagefter suttede hun mig klar igen og jeg tog hende analt alt hvad den kunne trække.

Vil jeg besøge hende igen - Nok ikke - Det virkede hun for slidt til.

Skrevet

jeg har også besøgt hende for et par år siden og kan kun sige som curre  skrev hun virker slidt

hun var utrolig venlig og var frisk på det hele   hun var mit første besøg ved en gp og jeg fortryder intet ved at vælge hende

hendes hjem var dog rodet og der lugtet af hash men soveværelset var fint og sengen var ren hun havde lige været i bad

og duftet og smagte skønt ;) 

dog tror jeg ikke jeg vil besøge hende igen   da jeg syntes der er mange andre rigtig smukke gp som jeg heller vil bruge mine penge på

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.