Hop til indhold
Guest lurepikken

Kitten i Vejle..

Recommended Posts

Hun har vist også været i Aarhus, med svingende anmeldelser - jeg kan desværre ikke lige finde noget, men har helt sikkert set hendes profil før

Min fejl, det var Vildkatten jeg tænkte på, hun er i Aarhus - beklager afsporingen

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
MrX skrev, 1 time siden:

 

Uha da.....ja det er da det vi kalder blandede anmeldelser.....men syns flest negative, så mon ikke man bare skal lade vær at arbejde mere i det,, selvom jeg nu syns hun er en frækkert og se til, men tror nu jeg holder mig i ro, og undlader et besøg der.....

TAK for hjælpen..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 1 time siden:

Uha da.....ja det er da det vi kalder blandede anmeldelser.....men syns flest negative, så mon ikke man bare skal lade vær at arbejde mere i det,, selvom jeg nu syns hun er en frækkert og se til, men tror nu jeg holder mig i ro, og undlader et besøg der.....

Jeg mener nu hun tidligere har fået en del udmærkede anmeldelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende nogle gange og været ganske tilfreds. Hendes blowjob er fantastisk og hvis du ønsker det, så sluger hun også klatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Kitten for ca. 1-2 år siden i Vejle. (mit andet besøg hos en GP)

Billederne er af ældre dato, for hun så slidt ud (hendes tænder var bl.a. ikke særlig pæne) - Dog er hendes røv og patter dejlige.

Bestilte 1 time med alt og det fik jeg også.

Hun sutter som en drøm og jeg sendte den vildeste stråle ned i halsen på hende, som hun slugte med velbehag. (fed oplevelse)

Bagefter suttede hun mig klar igen og jeg tog hende analt alt hvad den kunne trække.

Vil jeg besøge hende igen - Nok ikke - Det virkede hun for slidt til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt hende for et par år siden og kan kun sige som curre  skrev hun virker slidt

hun var utrolig venlig og var frisk på det hele   hun var mit første besøg ved en gp og jeg fortryder intet ved at vælge hende

hendes hjem var dog rodet og der lugtet af hash men soveværelset var fint og sengen var ren hun havde lige været i bad

og duftet og smagte skønt ;) 

dog tror jeg ikke jeg vil besøge hende igen   da jeg syntes der er mange andre rigtig smukke gp som jeg heller vil bruge mine penge på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...