Hop til indhold
Lady Cherie

ANALITETER

Recommended Posts

Se nu er jeg så doven så jeg kun logger ind, herinde, når jeg har noget på hjertet, så jeg har fuld fornøjelse, af reklamerne...og for tiden er der en der hedder:

ANAL

og det er jo fint, noget til nummeren, og man kan få 60% rabat og der er et kæmpe udvalg....

Så skifter billede og man kan bestille inden kl. 21 og de leverer dagen efter og der er et billede af en...... lastbil

Nethinden danner et billede, af naboen der står på sin gårdsplads, i sin netundertrøje, utålmodigt ventende på fragtmanden, der ankommer med sin 18 tons Scania 118 med læssebagsmæk, og elektrisk palletruck. Der stopper her? ..... Nu skal der være numsefest. Den glade fragtmand springer ud af sit førerhus, trykker på knappen til læssebagsmækken, og der åbenbarer sig en europalle, wrappet ind i plast, alskens sjove ting til det anale univers......bag den, frem hiver han en lille æske, på størrelse med en skotøjsæske...den er til dig!

Så kører Lastbilen med den store palle ned til naboen.... :D:D:D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...