Debutaten 0 Skrevet 20. Marts, 2017 Nogle der har været her eller evt har været på stedet ørbækvej 812 som kan sige god for det https://annoncelight.dk/showad/225128 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 20. Marts, 2017 Hvis du efterlyser et sikkert valg, så er der skrevet meget pænt om TifanyDreams Hun kan træffes i Odense nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 20. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 25 minutter siden: Hvis du efterlyser et sikkert valg, så er der skrevet meget pænt om TifanyDreams Hun kan træffes i Odense nu Ja og jeg vil anbefale Stryns leverpostej, men det er jo ikke det Debutaten spørger til, så hjælper det jo ikke at anbefale den. tror desværre Ørbækvej meget tit ruger falske billeder, hende her ser dog ud som om hun bruger ægte billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 20. Marts, 2017 Ud fra lidt billedsøgning kan jeg se at der er tale om flere forskellige piger på billederne. Så billederne kan næppe være ægte.Stedet har heller ikke ry for at bruge ægte billeder. Hvis de var ægte skulle jeg helt sikkert have været afsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 20. Marts, 2017 Den er go nok. Det er hende på billederne. Der er tre piger i øjeblikket. Og jeg har ikke oplevet falske billeder på den adresse, og jeg har været der en del gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 21. Marts, 2017 Det billeder ser ud til at være tage på det sted har været der før så tror de er ægte nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 21. Marts, 2017 messi61 skrev, for 15 timer siden: Den er go nok. Det er hende på billederne. Der er tre piger i øjeblikket. Og jeg har ikke oplevet falske billeder på den adresse, og jeg har været der en del gange. Også hende her....Anna eller Stella eller hvad hun kalder sig?..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivpik93 19 Skrevet 29. April, 2017 Debutaten skrev, den 20/3/2017 at 19:57: Nogle der har været her eller evt har været på stedet ørbækvej 812 som kan sige god for det https://annoncelight.dk/showad/225128 Du kunne også tjekke anmeldelserne igennem først og fremmest.. jeg ikke den eneste der har besøgt hende før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg