Hop til indhold
bowmore

Annastacia Herning en sand gudinde!

Recommended Posts

Har alt for længe nydt godt af jeres erfaringer herinde uden selv at bidrage. Så her kommer mit første indlæg.

jeg faldt over denne skønhed i dag og skrev til hende for at høre om hun havde tid til mig. Lucky me!:) Det havde hun og jeg bestilte en half times lagen gymnastik (GFE + fransk + dansk til 1.200). Blev bedt om at køre til  Snejlbjerg ved Herning og ville derefter modtage adressen. Det hele forløb planmæssigt og med små anvisninger om parkering og hvilken dør jeg skulle banke på:).

jeg blev mødt af en gude smuk pige der faktisk er endnu smukkere end billederne som jeg i øvrigt er overbevist om er hendes egne.

selve agten og indlevelsen var helt fantastisk:), er stadig helt høj!. Til dags dato den bedste GFE oplevelse EVER!

Der er alt for langt mellem piger af denne kaliber så pas godt på hende og behandel hende med respekt, det fortjener hun og det betaler sig

God dag derude

https://annoncelight.dk/showad/225142

håber den lander i det rigtige forum, hvis ikke så beklager jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...