Hop til indhold
hansen6270

Pink, Flensburg

Recommended Posts

Olieplaskeri og begrænset engagement.

Pink er, ifølge hendes profil på kaufmich.de, 30 år, 158 cm og 60 kg. alderen passer vist meget godt, men det kniber lidt mere med vægten, som er gået noget op, siden jeg besøgte hende første gang for et par år siden. Der er talwe om en sød ung dame, som bor i en lejlighed i en noget skramlet ejendom på en af indfaldsvejene til Flensburg. første gang jeg var der fik jeg en slasket massage med megen olie, til gengæld var hun stram og en ganske stor fornøjelse at få en quicky der.

Jeghavde egentligt besluttet mig for, at det var første, eneste og sidste gang, men efter et par vente jeg tilbage til åstedet. Det var spild af penge..... pigen er stadig sød, men massagen hun levere, minder mere om en indsmøring i en eller anden form for billig madolie, der er kun såkaldt massage af ryg og ben, det er forbudt at pille de sjove steder, man kan lege med nogle fine bryster, formenligt ombygget på et tidligere tidspunkt, efter oliebadet er der dømt quicky, hun giver kalorius en ordentligt omgang med hånden, så det er lige før, at kanonen skydes af, på med et kondom, hun op på alle fire og så ellers ind med kalorius, der er stadigt dejligt stramt, men hendes indlevelse er meget begrænset, og svinger sig op til lidt støn og spørgsmålet, "kommer du snart, husk det er en quicky".den snævre plads gør sin indvirkning, så der går ikke længe inden kanonen skydes af, Der efter bliver hun igen til den søde hjælpsomme pige med god tid. Men jeg synes ikke, at det er godt nok, og jeg har været der for anden og sidste gang. 

 

http://www.kaufmich.com/Pink2013

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...