Hop til indhold
Curious George

Priskrig i Viborgområdet

Recommended Posts

Ved et hurtigt tjek på side6/EB tyder det på en priskrig mellem de afrikanske og latinske GP'er, da der nu er en håndfuld som tilbyder en time for kr. 600.

Hvad kan man forvente - at 600 for ingenting og alt koster tillæg? 

Nogen erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er fedt med piger uden visum, arbejdstilladels som ikke betaler hverken moms eller skat.....lad os bare få nogle flere arme handlede piger fra 3. verdens lande som vi kan udnytte og smide væk når de er ødelagte, hvis vi så er heldige kan det være at priserne komme endnu længere ned......

 

Der kan forekomme ironi i overnævnte.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hmmm et bevis kunne jo være at alle annoncer er skrevet af den samme, som tydeligvis er dansker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, 1 time siden:

Din holdning er sympatisk EUwanker, men har du bevis for dine påstande?

Ikke mere end der er bevis for at tyngdekraften eksisterer.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Hmmm et bevis kunne jo være at alle annoncer er skrevet af den samme, som tydeligvis er dansker.

uh ja den har jeg også tit spekuleret på....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Sejstrupvej et par gange, billederne og navnene skifter men pigen er den samme. Billederne er selvf totalt fake (og de ligner slet slet ikke) og ydelserne svarer ikke til det der loves. F eks kan man få dominans, men der findes end ikke et stykke snor på adressen. Jeg har begge gange været udsat for en "forhandling" hvor pigen prøver at presse prisen op, med løfte om bedre ydelse.

Man får nok hvad man betaler for vil nogen måske sige, men på trods af prisen på 600/time er det alt for dyrt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
K2pac2 skrev, 1 time siden:

Som om de danske, betaler skat eller 100% af deres indkomst. 
 

Det ved du jo så ikke en fis om....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 timer siden:

Det ved du jo så ikke en fis om....

nej men jeg er ikke idiot. du ved heller ikke om de betaler skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 timer siden:

Det ved du jo så ikke en fis om....

Vi kan nok allesammen regne ud at f.eks danske SugarBabes og piger der arbejder Privat / Diskret har alle muligheder for at unddrage sig skats opmærksomhed.

Som den gamle sang siger " hvis staten vil ha det halve, kan den selv gå ud og knalde "

At snyde i skat, hvordan du ser på det, er altså et spørgsmål om opdragelse.......næsten lige som religion.

Jeg selv har altid gået blandt arbejdende mænd, der aldrig havde noget imod at ta en tørn til efter fyraften. Men det er VORES fritid så det er også VORES penge. Dem allesammen !

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et tilbud om 1 time til kr. 600,- - og så en mørk pige + døgnåbent, ville nok få mig til at være meget skeptisk og afvente mindst et par gode og stabile brødres anmeldelser - men jeg synes f.eks. ikke at have set anmeldelser af det nye koncept med mørke/latinske piger på det gamle Mermaid på Holstebrovej 15 i Viborg - synes også der er nogen prisforvirring i annoncerne derfra - og når kr. 1500,-/time også nævnes i samme annonce - er de kr. 600,- nok nærmest en pris for "one cum" - dvs. at derefter - og måske kun i 10 min er der service - og derefter skal man betale mere og mere for at få "better sex" - men savner som sagt nogen, der har "taget en for holdet" ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kiskibu

Hey! Jeg har været en tur dernede på holstebrovej 15 i viborg for ca tre måneder siden. Det var en fra brasilien. Hun var rigtig køn og havde en muskuløs ryg og en god rund popo ;) jeg gav 1000 for 35 minutter. Og det var med alt hjertet begærede, anal, megafransk og uden kondom, og med dybe kys. Jeg kom til at rive mig med og glemte kondomer, det var først bagefter det gik op for mig at jeg havde lavet alt uden beskyttelse, men der var heldigvis ingenting. Du skal lige ringe 10 minutter inden du ankommer. Hun kunne dog hverken tale dansk og var dårlig til engelsk. Men der var altså fedt dernede :P jeg kan kun anbefale det, men husk lige selv kondom bare for at være sikker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
EUwanker skrev, den ‎20‎-‎03‎-‎2017 at 08:31:

Ja det er fedt med piger uden visum, arbejdstilladels som ikke betaler hverken moms eller skat.....lad os bare få nogle flere arme handlede piger fra 3. verdens lande som vi kan udnytte og smide væk når de er ødelagte, hvis vi så er heldige kan det være at priserne komme endnu længere ned......

 

Der kan forekomme ironi i overnævnte.  

Ja men det gør ikke noget.

De jo dejlige alligevel ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet på Sejstrupvej 23 (det link med Christy) i sensommeren sidste år!

Spurgte ind til time tilbuddet som har stået i annoncen siden stedet åbnede, og den ok kønne og søde pige forklarede at det var for en times prostata massage! Spurgte videre og hun forklarede, at så varmede hun en lidt op inden man fik en vibrator i måsen, og så fik lov at ligge der en times tid - uden at der skulle foregå andet.

Prostata massage er ikke min kop te, så jeg fik mig et godt gammeldags samleje, med en småbuttet, køn og sød pige, der var mere legesyg end jeg ellers har oplevet mørke piger på nogle af de her lidt "Låsby Svendsen" lignende huse. Sex var til almindelige klinik priser.

Efter hvad hun fortalte mig er udskiftningen af piger ret hyppig, og antager man at det er den samme der står bag annoncerne kan det jo være de cirkulerer! Jeg kommer dog ikke igen da jeg synes det er for stor en chance, kvalitetsmæssigt, at tage med mange af disse mørke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, den 20/3/2017 at 08:49:

Din holdning er sympatisk EUwanker, men har du bevis for dine påstande?

du kan jo bare åbne øjnene og følge lidt med...og det værste er - hvis du besøger dem - gør du dem ikke en tjeneste men bagmændende....nej stop og køb kun dansk...eneste mulighed for at nedbringe antallet af handlede kvinder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...