Hop til indhold
Peter121

Aalborg: Loren, Hobrovej 386

Recommended Posts

Guest Token

Billederne er 100% ægte. Loren er superdejlig og giver fantastisk ægte superfransk. Søg på Hotte Loren så kommer der et par indlæg som bl.a. jeg har skrevet. Har selv besøgt hende den første dag hun var i byen og det var til et 12 tal. Hun siger hun er her til 1/4 så bare se at komme afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

Yes hun er både sød, tænksom og vildt lækker.

Har været der en del gange. Token har du fået fransk uden gummi????Hvilken pakke er det i? Jeg plejer at betale 700 kr. men så er det med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Fotografen skrev, for 8 timer siden:

Yes hun er både sød, tænksom og vildt lækker.

Har været der en del gange. Token har du fået fransk uden gummi????Hvilken pakke er det i? Jeg plejer at betale 700 kr. men så er det med gummi.

Jeg har fået superfransk hvergang jeg har været hos hende, - og hun er en sand mester ud i det!! Jaah, hvilken pakke?? det ved jeg ikke lige men jeg har fået en time med det hele for 2000, -

Det værste ved at besøge hende er at man ender med at blive afhængig, - jeg trænger helt vild til en omgang med hende igen, - uha den pige gør mig fattig....! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

Jamen Token så har vi det på samme måde. Besøger hende hver gang hun er her. Sindssyg lækker og så kan hun huske hvad vi har talt om og hvordan det skal være i sengen og så er hun bare et sødt menneske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...