Hop til indhold
underdog40

Hanna på Østerbro - Tog en for holdet

Recommended Posts

Ville faktisk have besøgt polske Kate på Amager i dag, som har fået så mange roser. Men hun er taget hjem :(. For sent ude. Så jeg tog lige en smuttur forbi Hanna som ikke har været her før og derfor ikke anmeldt. Hun ankom til kbh i går.

Klassisk sted på Østerbro. Aftalen var nem at lave via sms. Blev modtaget med kindkys. Aftalte en halv time. Høflighedsfraser og et hop ud i brusebadet. Hun er en sød pige og billederne er af hende. Ikke hverken vinklet eller shoppet. Hun er 23. Slank, pæne velsiddende bskålsbryster, lidt fladnumset og flad mave. Mange tusser på kroppen (som det også ses på billederne). Der er en grund til at munden er lukket på billederne. Så har jeg ikke sagt for meget. Men det som trækker ned i det fysiske, udligner hun på sin væremåde. Enormt behagesyg. Hun kravlede rundt på mig som en mis og gav et ganske godt bj. Sexen var helt i top. Hun er mega flexibel. Og jeg drejede rundt på hende efter behag. Hun er ekstrem stram. Tror helt ærligt ikke hun har været i gamet så længe. Så ville hun ikke være SÅ stram og lille. Men det ved jeg selvfølgelig ikke skid om. Jeg er altså ingen hest, men nok ham som der er et billede af, hvis du slår "normal" op. Bilder mig selv ind at hun er glad for sex. Vi gjorde, hvad to mennesker af forskelligt køn nu gør, når de ligger i en seng sammen.  

Hvis du er til en stram (for neden) sag med tegninger, som bare ønsker du har det godt, er hun helt ok. Hun vil gerne give dig en gfe. Og det slipper hun godt af sted med. Snaksagelig (helt fornuftigt engelsk), nærværende, deltagende og kigger dig dybt i øjnene mens i sexer. Ingen tidspanik. Bestemt over gennemsnittet. Håber dog at nogle af pengene går til en tandblegning. En pige som helt og holdent bare ønsker du har det rart. Sådan oplevede jeg det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i eftermiddags, lækker pige med den sprødeste krop. Startede med et bad,så et ok blow, inden vi gik igang.Hun er utrolig stram, uden at det blev et problem,tog hende analt i flere stillinger.Hun er meget flexibel både i krop og sind.Eneste minus er hendes mundhyggiejne. Besøger hende gerne igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 19/3/2017 at 19:23:

. Hun er ekstrem stram. Tror helt ærligt ikke hun har været i gamet så længe. Så ville hun ikke være SÅ stram og lille. 

Tak for en ellers god anmeldelse. Til almen info bliver en kvindes fisse ikke mindre stram af at hun knepper meget. Tværtimod om noget.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Tak for en ellers god anmeldelse. Til almen info bliver en kvindes fisse ikke mindre stram af at hun knepper meget. Tværtimod om noget.

Well...watta You know!? Så må jeg nok vende den om. Hanna har givet den max gas. Nej...spøg til side. Jeg har ingen begreb om en kvindes anatomi eller hvad der gør hende større eller mindre, down there. Antog bare at en kvinde måtte blive udhulet i takt med en pokkers masse pikkemænd havde været på besøg. Men takker Dr. Bebop mange gange, for at øse ud af videnskartoteket. Så et højt hurra skal det lyde for en masse sex, knibeøvelser eller gode gener :) 

(Ikke engang DER kan man bruge logik eller sund fornuft til at definere en kvinde. Jeg gi´r op :()

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...