Hop til indhold

Sex ved menses

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig at prøve sex under menses(det røde) er der nogen der praktisere dette

Skrevet

Kun prøvet det med en veninde..

Det sortnede for mine øjne og knæene var som gelé, da jeg så der var blod på pikken.

Skrevet

Jeg tror de fleste af os piger tager på arbejde påtrods af "den tid på måneden" og så i den periode bruger nogle af de her gode råd:

Screenshot_20170319-182730.thumb.png.808b334002a1a0acf9921ed655038143.png

Så muligheden er der jo nok.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror de fleste af os piger tager på arbejde påtrods af "den tid på måneden" og så i den periode bruger nogle af de her gode råd:

Screenshot_20170319-182730.thumb.png.808b334002a1a0acf9921ed655038143.png

Så muligheden er der jo nok.. 

Det er muligt, at de gør det. Men heldigvis er der også mange piger, der er så anstændige og lidet grådige, at de bliver hjemme eller i stedet tager jobbet som telefonpige de dage det varer.

Skrevet
ppd skrev, 1 time siden:

Kun prøvet det med en veninde..

Det sortnede for mine øjne og knæene var som gelé, da jeg så der var blod på pikken.

:-o
Fortæl! Hvad skete der mere? Besvimede du? Fik du plaster på? :P Hvad gjorde din pige? Døde af grin?

Skrevet
topscorer skrev, for 1 minut siden:

Det er muligt, at de gør det. Men heldigvis er der også mange piger, der er så anstændige og lidet grådige, at de bliver hjemme eller i stedet tager jobbet som telefonpige de dage det varer.

Det i hvertfald hvad de fortæller;)..

Jeg kender pt ingen piger der få lov til at være teler på det samme sted som de er piger i hvertfald.. Enten er man på den ene side af døren eller på den anden sådan har vi piger det bedst med.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det i hvertfald hvad de fortæller;)..

Jeg kender pt ingen piger der få lov til at være teler på det samme sted som de er piger i hvertfald.. Enten er man på den ene side af døren eller på den anden sådan har vi piger det bedst med.. 

Jeg har kendt 2, der skiftede mellem opgaverne

Redigeret af topscorer

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Okay.. På en dansk klinik.? Og det samme sted med begge opgaver.?

ja

Redigeret af topscorer

Skrevet

Så er det vel OK uden gummi?

Skrevet
  • Author

Kender i nogen det kan prøves med

Skrevet
topscorer skrev, 1 time siden:

Der er faktisk rigtig mange piger der gør som @JenniferRomantica nævner. 

Skrevet
hedsex skrev, for 52 minutter siden:

Kender i nogen det kan prøves med

Hvis du har besøgt en pige nogle gange, er det vel bare at spørge, og så lave en aftale næste gang der er chiliketchup i pølsebrødet.

Skrevet
  • Author

Er der virkelig ingen der kan komme med et links , eller noget lignende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.