Hop til indhold
hedsex

Sex ved menses

Recommended Posts

Kun prøvet det med en veninde..

Det sortnede for mine øjne og knæene var som gelé, da jeg så der var blod på pikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror de fleste af os piger tager på arbejde påtrods af "den tid på måneden" og så i den periode bruger nogle af de her gode råd:

Screenshot_20170319-182730.thumb.png.808b334002a1a0acf9921ed655038143.png

Så muligheden er der jo nok.. 

Det er muligt, at de gør det. Men heldigvis er der også mange piger, der er så anstændige og lidet grådige, at de bliver hjemme eller i stedet tager jobbet som telefonpige de dage det varer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Kun prøvet det med en veninde..

Det sortnede for mine øjne og knæene var som gelé, da jeg så der var blod på pikken.

:-o
Fortæl! Hvad skete der mere? Besvimede du? Fik du plaster på? :P Hvad gjorde din pige? Døde af grin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
topscorer skrev, for 1 minut siden:

Det er muligt, at de gør det. Men heldigvis er der også mange piger, der er så anstændige og lidet grådige, at de bliver hjemme eller i stedet tager jobbet som telefonpige de dage det varer.

Det i hvertfald hvad de fortæller;)..

Jeg kender pt ingen piger der få lov til at være teler på det samme sted som de er piger i hvertfald.. Enten er man på den ene side af døren eller på den anden sådan har vi piger det bedst med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det i hvertfald hvad de fortæller;)..

Jeg kender pt ingen piger der få lov til at være teler på det samme sted som de er piger i hvertfald.. Enten er man på den ene side af døren eller på den anden sådan har vi piger det bedst med.. 

Jeg har kendt 2, der skiftede mellem opgaverne

Redigeret af topscorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Okay.. På en dansk klinik.? Og det samme sted med begge opgaver.?

ja

Redigeret af topscorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
topscorer skrev, 1 time siden:

Det er muligt, at de gør det. Men heldigvis er der også mange piger, der er så anstændige og lidet grådige, at de bliver hjemme eller i stedet tager jobbet som telefonpige de dage det varer.

Der er faktisk rigtig mange piger der gør som @JenniferRomantica nævner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hedsex skrev, for 52 minutter siden:

Kender i nogen det kan prøves med

Hvis du har besøgt en pige nogle gange, er det vel bare at spørge, og så lave en aftale næste gang der er chiliketchup i pølsebrødet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...