Hop til indhold

Jintana - Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Var i sidste uge forbi Jintana på Kalkbrænderiløbskaj Østerbro, Stedet er i et pænere kontorhus. Jintana bød velkommen med en knus som altid. Jeg havde bestilt 90 min i hendes kyndige hænder.

Jintana en af de bedste massører i kbh., som bonus er hun også en af de smukkeste ;)

Jeg bliver altid lidt småforelsket i denne skønne pige i tiden lige efter et besøg. derfor begrænser jeg mine

besøg til ca. 1 gang pr. mrd så jeg ikke koger over:wub:

Kan kun give min varmeste anbefaling til Jintana hvis man leder efter seriøs thaimassage uden ekstraydelser.

Redigeret af Baltazar

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg fik massage af Jintana, da hun var i Royal Thai på Østerbro. Hun havde en sjælden evne til at jeg ikke følte mig velkommen.

Skrevet
Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik massage af Jintana, da hun var i Royal Thai på Østerbro. Hun havde en sjælden evne til at jeg ikke følte mig velkommen.

Hun kunne være ret reserveret. Men hun gav en guddommelig svensker – det er hun vist holdt op med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.