Hop til indhold
Guest Baltazar

Jintana - Østerbro

Recommended Posts

Guest Baltazar

Var i sidste uge forbi Jintana på Kalkbrænderiløbskaj Østerbro, Stedet er i et pænere kontorhus. Jintana bød velkommen med en knus som altid. Jeg havde bestilt 90 min i hendes kyndige hænder.

Jintana en af de bedste massører i kbh., som bonus er hun også en af de smukkeste ;)

Jeg bliver altid lidt småforelsket i denne skønne pige i tiden lige efter et besøg. derfor begrænser jeg mine

besøg til ca. 1 gang pr. mrd så jeg ikke koger over:wub:

Kan kun give min varmeste anbefaling til Jintana hvis man leder efter seriøs thaimassage uden ekstraydelser.

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg fik massage af Jintana, da hun var i Royal Thai på Østerbro. Hun havde en sjælden evne til at jeg ikke følte mig velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik massage af Jintana, da hun var i Royal Thai på Østerbro. Hun havde en sjælden evne til at jeg ikke følte mig velkommen.

Hun kunne være ret reserveret. Men hun gav en guddommelig svensker – det er hun vist holdt op med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...