Hop til indhold
Guest Tgentle

tee rak hillerød

Recommended Posts

Guest Tgentle

Hej :-) 

Jeg er ny bruger, så det er min første anmeldelse. Har kigget en del på anmeldelserne i dette forum, og tænker jeg vil give mit besyv med. 

Jeg tidligere på ugen besøgt tee rak i Hillerød, og de skal her have mine varmeste anbefalingen.  Jeg fandt nemt en P. plads kun 50 m. derfra. Jeg ringede på klokken og blev mødt af en meget smilede pige. Jeg vil tro omkring de 30 år, klassisk smuk smuk pige med flot langt sort hår, store mørke øjne og et stort hvidt smil. Der sad et par andre piger i sofaen, og blev igen mødt med smil.  Jeg er ikke så erfaren i dette miljø, så min nervøsitet forsvandt en smule. Jeg blev vist ind i et tilstødende værelse. Pigen talte rigtig god dansk, men engelsk havde også været fint for mig. Jeg fik forklaret at jeg ønskede en rygmassage, og spurgte om jeg også kunne få massage på mine baglår. Løber en del, så det ville være luksus tænkte jeg. Blev enige om at thai massage ville være for hårdt, så jeg ville hellere bare have alm oliemassage. Jeg blev bedt om at tage tøjet af, og fik fortalt at hun straks ville komme tilbage. Jeg skimmede hurtigt rummet og fik noterer at her er rent og pænt overalt med nyvasket linnet. Fik lagt mig på briksen og pigen kom ind.ign, igen med et stort smil og et hej. jeg fik lige en dejlig varm klud på ryg og ben, dejligt, så kunne jeg rigtig slappe af. Hendes massage var simpelt hen den bedste jeg længe har oplevet !!. Hun kom rigtig godt omkring alle muskler, og fangede også dem der var ømme, som så fik lidt ekstra opmærksomhed. Jeg tror hendes teknik var ret speciel hvor hun nogle gange afsluttede sine hårde massage strøg med fjerlette ved hjælp af hendes lange negle.  Jeg må sige at jeg fik noget for pengene, og min ryg og ben fik den helt store tur.  Hun virkede super sød, og var meget let at komme i dialog med, og har vist let til grin. Hun kom under massagen meget tæt på området hvor jeg ikke før med en dansk massøse har oplevet, så det fik jeg vist,  vist med lidt "uro" i kroppen :-) .  Hun grinte og tog det helt pænt. Men det var nu heller ikke det jeg kom for, kun den gode massage.  Fik en varm afvaskning igen, fik forklaret det var for at få olien af. Super god service så det ikke går i tøjet. Jeg blev så bedt om at vende mig om, og her blev jeg s.. lidt nervøs igen.  Det viste sig at hun ville give massage til mine ben forand som ekstra service, og her må jeg tilstå at det gibbede lidt i mig, når hun kom lidt tæt på "vicepræcidenten".  Efter en super super god masage, fik jeg et håndklæde over mig, og imens jeg lige samlede mig, hentede hun en iskold cola.    Alt i alt en super dejlig masage, og ja jeg vil helt sikket komme igen.!!!!   Jeg har læst en en af jeres anmeldelser her på dette forum, og jeg synes lige jeg vil komme med et lille opråb. ( ment positivt)  Disse skønne thailandske piger fortjener den største respekt fra os mænd, så behandl dem ordenligt og med stor respekt, så tror jeg alle vil få en bedre dag :)   Bedste hilsner til jer alle, fra nybegynderen. :-) ...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten

Super du har haft en god oplevelse, må indrømme jeg selv har givet dem 3 "chancer", da de ligger godt for mig personligt (kommer en del i byen), men alle 3 gange er jeg blevet skuffet. Massagen har været så som så, pigerne er ikke specielt kønne, den ene gang var en ældre dame der ikke rigtigt gad. Så ikke flere besøg fra min side, kan tilføje HJ er en mulighed, ved jeg for væggene er meget tynde :D. Men der er andre steder i byen der er bedre!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...