Hop til indhold

Recommended Posts

Shemale-eater skrev, den 19/3/2017 at 14:28:

Snup en fadøl på Thai Corner i kælderen på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej... der kan du helt sikkert "få en føler" :-) 

Det er ikke skummelt at gå derind alene eller?

bliver man godt modtaget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 15 timer siden:

Det er ikke skummelt at gå derind alene eller?

bliver man godt modtaget?

vigtigste råd = vær ædru derinde ,ellers er du let bytte for lommetyve -taler af erfaring , mistede 3500 kr for 4-5  år siden uden jeg opdagede det pga jeg havde fået for mange singha øl. men et alletiders sted hvis man søger ladyboys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

vigtigste råd = vær ædru derinde ,ellers er du let bytte for lommetyve -taler af erfaring , mistede 3500 kr for 4-5  år siden uden jeg opdagede det pga jeg havde fået for mange singha øl. men et alletiders sted hvis man søger ladyboys.

Skal nok være ædru

det bliver et besøg lige mår jeg kommer ind med toget

kommer de (ladyboys) af sig selv og ligger op til en eller skal man selv opsøge dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 43 minutter siden:

Skal nok være ædru

det bliver et besøg lige mår jeg kommer ind med toget

kommer de (ladyboys) af sig selv og ligger op til en eller skal man selv opsøge dem :)

de skal nok komme til dig , da 95 % af de thaier (hun-han køn) der kommer på thai corner er der for at lave forretnig.  det sjove er så om man kan se om det hun eller han -jeg havde tit svært ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

de skal nok komme til dig , da 95 % af de thaier (hun-han køn) der kommer på thai corner er der for at lave forretnig.  det sjove er så om man kan se om det hun eller han -jeg havde tit svært ved det.

Hvad er prisen der så, går ikk ud fra det er gratis hvis man vil ha sex med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 minutter siden:

de skal nok komme til dig , da 95 % af de thaier (hun-han køn) der kommer på thai corner er der for at lave forretnig.  det sjove er så om man kan se om det hun eller han -jeg havde tit svært ved det.

Og hvad med stedet til at sexe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 1 minut siden:

Hvad er prisen der så, går ikk ud fra det er gratis hvis man vil ha sex med dem

syntes man kunne få dem ned i fornuftig pris -jo senere på natten er de til meget fair priser.men prøv at besøge stedet -det virkeligt et super sted fre-lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 23/3/2017 at 20:13:

Og hvad med stedet til at sexe?

Der er et et fint lille sted lige om hjørnet, hvor de lejer værelser ud på timebasis - og lejen er inkluderet i den pris du aftaler med pigen / ladyboy'en i baren :-)

Vær klar i mælet og lav en klar aftale om hvormeget du betaler, hvad du vil have for pengene og hvor lang tid du vil have - ellers bliver det nemt en øv-oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 3/23/2017 at 20:14:

syntes man kunne få dem ned i fornuftig pris -jo senere på natten er de til meget fair priser.men prøv at besøge stedet -det virkeligt et super sted fre-lørdag.

Og hvad er fornuftig pris Sweetstone? standard synes at være 1k for en halv time mange steder, men hvordan er priserne her hhv. tidligere og senere på aftenen/natten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
theverybadwolf skrev, for 6 minutter siden:

Og hvad er fornuftig pris Sweetstone? standard synes at være 1k for en halv time mange steder, men hvordan er priserne her hhv. tidligere og senere på aftenen/natten?

sidst jeg var der er ca 3 år siden ,da var jeg på thaicorner med min daværende kæreste(dansk kvinde) da mødte vi en mega flot ladyboy,som tog med til vores hotel kl ca 3 nat til 8 -der gav vi 1000. har selv været der ,andre gange og betalt 7-800 for 30 min hvor det har foregået på massage klinik længere oppe ad Gasværksvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var der var det 1500 for en time og der er nogle seriøs smukke transer dernede... Gad godt hende blondinen bartenderen var til salg, for hun er edermame lækker (ikke Trans), og ja du kan sagtens tage derned alene, faktisk nok en fordel, med mindre dine venner godt må vide hvad du har gang i ;-)

Glemte lige at sidst jeg var der, er under 1 månede siden...

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...