Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Ballrup Herlev området

Recommended Posts

Guest AndrewR

hej. Jeg kommer ofte på yen I ballerup.  helt nyt sted, rigtige massage bukser med hul for hovedet.  dufter rigtigt godt I lokalerne fra noget slags incens

indgangen er meget diskret med privat parkering  og lokalerne er penge og rene

Pigerne kommer og går, det har været en stor omsætning siden starten i december men jeg har altid fået rigtigt kompetent massage og alt er muligt ;)

/A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndrewR skrev, for 13 minutter siden:

hej. Jeg kommer ofte på yen I ballerup.  helt nyt sted, rigtige massage bukser med hul for hovedet.  dufter rigtigt godt I lokalerne fra noget slags incens

indgangen er meget diskret med privat parkering  og lokalerne er penge og rene

Pigerne kommer og går, det har været en stor omsætning siden starten i december men jeg har altid fået rigtigt kompetent massage og alt er muligt ;)

/A

 

Altså - bukser med hul til hovedet? Hvilket hoved er det du tænker på? Eller tager man bukserne på hovedet? Trods alt er lokalerne penge og rene!

Nej spøg til side - der skulle lige læses et par gange inden meningen blev afkodet. Lyder super!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg skulle også læse et par gange og tak Andrew, hvis flere har erfaringer hører jeg stadig gerne om det...

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR
kunforsjov76 skrev, for 24 minutter siden:

Altså - bukser med hul til hovedet? Hvilket hoved er det du tænker på? Eller tager man bukserne på hovedet? Trods alt er lokalerne penge og rene!

Nej spøg til side - der skulle lige læses et par gange inden meningen blev afkodet. Lyder super!!

hehe  autocorrect ;)

"brikser" mener jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...