Hop til indhold
Motiffen

Brændt af hos Ann & Bee

Recommended Posts

Lavede aftale i starten af ugen via sms om, at jeg kunne besøge de to dejlige piger i dag søndag kl. 09.00.

Damen jeg skrev sammen med var meget kort, og efter 2 sms´er med praktiske spørgsmål - modtag jeg sms om jeg ville komme eller ikke komme. Jeg syntes ikke speciel godt om tonen, men tænkte, at det var jo ikke ikke hende jeg skulle besøge. Har besøgt de to pige for et halvårs tid siden, med en fantastisk oplevelse - og som sagt skulle den sure telefondame ikke ødelægge det.

Jeg takkede pænt "ja tak" til at møde op søndag kl. 09.00. Lørdag sidst på eftermiddagen sendte jeg en sms, for at bekræfte at aftalen stadig var gældende fra begge sider. Jeg modtog et "OK" - og så var der jo kun at glæde sig til søndag morgen.

Jeg mødte op kl. 09.00, og en anden pige åbnede døren. Jeg fik oplyst at der ikke var åben endnu, og der ville mindst gå en halv time, før der blev åbnet. Jeg forklarede den i øvrigt venlige pige omkring min aftale, og hun var meget uforstående. Havde ikke hørt om det, og hun fortalte at en af de to piger jeg skulle besøge - slet ikke kom idag. Den uskyldige pige der tog imod, tilbød at jeg kunne få hende, men jeg takkede pænt nej tak - og måtte rulle skuffet hjem igen....!

Tror der er en telefondame, der for det første skulle lære at være venlig og imødekommende overfor de personer der henvender sig. Og dernæst skulle hun tage at få total styr på hendes kalender. Syntes det er en meget useriøs måde, at lege med andre menneskers tid på. Og samtidig skulle hu få respekt for de piger der er på stedet, som står uvidne overfor kunderne....!

 

En søndag jeg virkelig havde set frem til - blev desværre en stor skuffelse....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lust er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

Træls at gå glip af den oplevelse... håber du får "rejst humøret" senere på dagen;)

... kommunikation på dansk/engelsk/thai kan vist som de fleste kender til, godt gå lidt forbi hinanden... det undrer mig også, at de har lavet en aftale kl. 9, da de så vidt jeg ved først åbner kl. 10?

Anyways... forstår din skuffelse, da du jo ved hvad du er gået glip af med Ann og Bee... prøv måske at ringe næste gang?

De aftaler jeg har lavet med pigerne er alle gået smooth... og Over forventning:P

God søndag og God Fisse... til alle:-P

Redigeret af Extinguisher
Lust er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lust.

Tak for din forståelse, og dit forsøg på at helbrede skaden. :)

 

Der er ingen misforståelser når du ser sms´erne. Og første gang jeg var der fik jeg også lavet en aftale der lå en time før åbningstid, da det passer rigtig godt ind i min dags plan.

Efter jeg har lavet dette indslag hertil, har den sure telefondame bestemt ingen problemer med at kommunikerer med mig på sms.

Hun henviser til, at allerførste gang hvor jeg skulle besøge dem, blev jeg syg og meldte afbud dagen før. Derefter lavede vi ny aftale - som så var første gang jeg besøgte dem. Så umiddelbart har hun ikke problemer med at forstå hvad man skriver....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Lust er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

Så er der da kommet noget godt ud af det :D... mon ikke det fungerer næste gang;) (deres danske er dog lidt "shaky", så går selv tit over i engelsk for en sikkerheds skyld)

Ellers kunne du eksempelvis prøve Wan i Vejle (hvis hun er der endnu?)... virkelig smuk, sød og sexet pige.

Ann og Bee sammen er der dog intet i min verden der slår:P 

Ydmygst beskrevet af mig og andre her bl.a.:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/70521-vildeste-oplevelse-ever/

Redigeret af Extinguisher
Lust er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Testo er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier... ¨

så vidt jeg kan se er det vist telefondamen, der måske har haft en dårlig dag, og ikke Ann og Bee... Det er vist også det trådstarter tydeligt siger i starten ;) 

Hende jeg snakkede med i telefonen, var nu OK sød og imødekommende, selvom hendes dansk ikke var perfekt

Har allerede planlagt min næste tur til Fredericia... denne gang Bee på "tomandshånd" :P (hun taler dog kun engelsk)  

Redigeret af Extinguisher
Testo er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hører vi jo også kun den ene halvdel af historien. ....der er så mange godt anmeldelser på de 2 dejlige piger, så det lugter lidt......nogle får som de opfører sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Du, når den ligger under Jylland, synes du så 3 links til Kbh. er særligt relevante?

Ja for helvede!! 

My Bad, jeg ikke så det var Jylland;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 10 minutter siden:

Ja for helvede!! 

My Bad, jeg ikke så det var Jylland;)

Shit happens. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Docdriver - hvis du ikke har tillid til hvad jeg skriver, så er det her da slet ikke et medie for dig.

Min opfattelse af siden er til for, at man fortæller og bedømmer ens oplevelser. Hvilket giver dem der læser anmeldelserne mulighed for at bedømme, om det er noget de vil opsøge eller ej....

Jeg har som skrevet besøgt pigerne før, og det har været en fantastisk oplevelse. Og I dette seneste tilfælde, var det telefondamen der havde en dårlig dag, som medførte dårlig service overfor mig.

Vil gerne besøge pigerne igen - men ved ikke om jeg kan stole på det, hvis vi laver en aftale...? Håber I forstår...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...