Hop til indhold
Alsdrengen

Frække Lena søger sugardaddy

Recommended Posts

Fik i går lavet en aftale med denne person. Meget veltalende over mail.Først ved ankomst til parkeringsplads, blev jeg bedt om at overføre penge og så ville hun hente mig. Det afslog jeg dog. Efter lidt diskussion og forhandlinger, hvor jeg nu fik tilbudt rabat og kun skulle betale halvdelen forud valgte jeg at køre igen. Jeg tvivler noget på hun er reel, men jeg kan jo tage fejl.

https://annoncelight.dk/showad/224914

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ik værd at koge suppe på. 

Redigeret af Klumb
Skrev forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Synes det var en meget klog beslutning. Man skal aldrig acceptere at betale forud. Billeder, priser og program ser også ud til at være for godt til at være sandt.

Smart med parkeringspladsen, så kan svindleren betragte dig, sikkert fra en bolig i nærheden og du havde gjort noget for at komme så langt, derved er der større chance for at man hopper i fælden og betaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja "hun" havde spottet mig fra p-pladsen. Fik adressen på nær husnr. Der var endda en hæveautomat 20 meter fra p-pladsen. Foreslog at vi kunne mødes der. Overførsel eller kontant. Sikkerhed for begge parter med videoovervågning. Havde vedkommende på forhånd oplyst at det var forudbetaling så havde jeg sgu sparet de mange kørte kilometer. Efterfølgende er jeg så også blevet svinet til over mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...