Hop til indhold
Harran

Baramee Sportsmassage Borups Plads, 2200

Recommended Posts

Søg på Katin i stedet.

Jeg har ikke været der i mere end et år, da jeg synes niveauet var røget gevaldigt nedad. Det fremgår vist også af andres anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
benwoods9 skrev, for 19 timer siden:

Ja de har tilsyneladende skiftet navn...

Sikkert på grund de dårlige anmeldelser.

flisebent skrev, for 21 timer siden:

Søg på Katin i stedet.

Jeg har ikke været der i mere end et år, da jeg synes niveauet var røget gevaldigt nedad. Det fremgår vist også af andres anmeldelser.

Det bliver et no-go desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 9 timer siden:

Det bliver et no-go desværre.

Døm ikke så hårdt. Alle de negative anmeldelser handlede om én enkelt pige. Og skal man tro den sidste anmeldelse af stedet fra d. 11. marts (Katin Borups plads), er der rettet op på sagerne. Anmeldelsen er i hvert fald helt igennem positiv.

Nogle gange har skriverierne her på EG større konsekvenser end rimeligt er. Synd og helt urimeligt, hvis et par enkelte dårlige anmeldelser af en løst tilknyttet pige skal ødelægge en sympatisk forretning som Katins.

Og så lige en opfordring til Katin: Hold fast i det gamle navn. Det lyder meget bedre end Baramee.

Det kan selvfølgelig også være, at stedet bare har fået ny ejer.    

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 14 timer siden:

...Døm ikke så hårdt..............

Det kan selvfølgelig også være, at stedet bare har fået ny ejer.    

Tak, Virgula, for at perspektivere det lidt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler desværre ikke kun om en enkelt pige. Niveauet har været i frit fald gennem længere tid på stedet, jeg har oplevet det med tre forskellige piger, der alle leverede en i bedste fald slatten, uengageret indsats. Og ja, Mutter Katin var den ene af pigerne. I gamle dage var hun ellers god, men de sidste gange jeg har haft fornøjelsen er det bare blevet ringere og ringere. Pengene kan bruges bedre rigtig mange andre steder i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...