Hop til indhold
Onslow

Åh nej, det vil ingen ende tage

Recommended Posts

Igen har én af de allerstørste takket af.

http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/rocknroll-legenden-chuck-berry-er-doed/6579578

Hvil i fred, gamle kæmpe, du vil blive mindet med sorg i hjertet.

Men hvis det kan være en trøst, så vil din musik blive spillet og nydt hundrede år efter, at nutidens tome tønder er holdt op med at buldre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En legende, der har sat et enormt aftryk i musikken.Jeg håber inderligt at han døde, mæt af dage, vel vidende at han har betydet rigtig meget for Rock-musikken.

Jeg ved godt det er en anelse morbidt, men det undrer mig til stadighed hvordan Keith Richards stadig kan være i live, vel vidende hvad han har gjort ved sin krop igennem 60'ene og 70'erne .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
veteranen skrev, for 41 minutter siden:

En legende, der har sat et enormt aftryk i musikken.Jeg håber inderligt at han døde, mæt af dage, vel vidende at han har betydet rigtig meget for Rock-musikken.

Jeg ved godt det er en anelse morbidt, men det undrer mig til stadighed hvordan Keith Richards stadig kan være i live, vel vidende hvad han har gjort ved sin krop igennem 60'ene og 70'erne .....

Først, RIP Chuck Berry. Der er gang i rytmerne oppe i himlen lige nu..

og Keith Richards døde for 5 år siden. Men pga alle de stoffer som han tog i 60'erne og 70'erne er han så høj stadig, at han ikke har opdaget det endnu. Det er min teori.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...