Hop til indhold

Åh nej, det vil ingen ende tage

Featured Replies

Skrevet

Igen har én af de allerstørste takket af.

http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/rocknroll-legenden-chuck-berry-er-doed/6579578

Hvil i fred, gamle kæmpe, du vil blive mindet med sorg i hjertet.

Men hvis det kan være en trøst, så vil din musik blive spillet og nydt hundrede år efter, at nutidens tome tønder er holdt op med at buldre.

Skrevet

En legende, der har sat et enormt aftryk i musikken.Jeg håber inderligt at han døde, mæt af dage, vel vidende at han har betydet rigtig meget for Rock-musikken.

Jeg ved godt det er en anelse morbidt, men det undrer mig til stadighed hvordan Keith Richards stadig kan være i live, vel vidende hvad han har gjort ved sin krop igennem 60'ene og 70'erne .....

Skrevet
veteranen skrev, for 41 minutter siden:

En legende, der har sat et enormt aftryk i musikken.Jeg håber inderligt at han døde, mæt af dage, vel vidende at han har betydet rigtig meget for Rock-musikken.

Jeg ved godt det er en anelse morbidt, men det undrer mig til stadighed hvordan Keith Richards stadig kan være i live, vel vidende hvad han har gjort ved sin krop igennem 60'ene og 70'erne .....

Først, RIP Chuck Berry. Der er gang i rytmerne oppe i himlen lige nu..

og Keith Richards døde for 5 år siden. Men pga alle de stoffer som han tog i 60'erne og 70'erne er han så høj stadig, at han ikke har opdaget det endnu. Det er min teori.

/Francois

Skrevet

Sørger over kunstneren og musikeren, ikke over den dømte pædofile han også var. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.