Hop til indhold

Stine frederikshavn -ålborg

Featured Replies

Skrevet

Stine har jeg haft besøg af. Go for it! ;-)  Du bliver ikke skuffet! Garanteret! :-) 

Skrevet
  • Author

Det lyder godt skal en tur til syd på senere på ugen så skal hun da tjekkes ud 

Skrevet
Frækkefyr43 skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder godt skal en tur til syd på senere på ugen så skal hun da tjekkes ud 

Sydpå?? Hun veksler primært mellem Nordjylland og Støvring og eskort. Har ikke lige set, hvor hun er nu. Men igen. Hun er sød, intelligent, snakkesalig, blid, stram, dejlig og indlevende. Og hun bliver nemt VÅD! Køn er hun for øvrigt osse! ;-) 

Skrevet

Okay. Nr. 2 kender jeg ikke, men fyldigmåsen, Ida, kan du finde mange go'e anmeldelser af herinde. Har ikke prøvet endnu, men hun er en must-try på et tidspunkt for mig. Hun kommer osse til Hadsten og andre steder af og til - somme tider sammen med en fyldig veninde. De to sammen flår dig heller ikke økonomisk! ;-) 

Redigeret af sonofsam

Skrevet
sonofsam skrev, for 3 timer siden:

Sydpå?? Hun veksler primært mellem Nordjylland og Støvring og eskort. Har ikke lige set, hvor hun er nu. Men igen. Hun er sød, intelligent, snakkesalig, blid, stram, dejlig og indlevende. Og hun bliver nemt VÅD! Køn er hun for øvrigt osse! ;-) 

Hvis nu han er fra Skagen, så er Frederikshavn jo syd på :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.