Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har set på mange damer hver dag den sidste måned og besøgt nogle ganske få stykker hvor jeg måtte gå igen de levede simplethen ikke op til hvad jeg ville have

 

Så jeg blev glad da godesmukke Emmatilde kom ind til mig efter vagpigen havde sat mig i en stol

Hende vil jeg besøge igen den smukkeste frækkeste krop som er endnu flottere end billederne

hun er sød og meget intens sikke nogle øjne bryster røv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam

Joh, jeg har osse "luret" på damen. Hun ser lækker ud. Og hun har tidligere fået endog meget gode anmeldelser herinde. Meeeen, hun er sgi lidt i den kostbare ende til mit budget, desværre. Nøjes med at drømme! ;-) Eller spare op, måske. Hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981

Kudos til @Emma Tilde for at optræde med ansigt. Det er sgu stærkt! (går ud fra at billederne er ægte og af dig selv, selvfølgelig). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
martinn1981 skrev, for 35 minutter siden:

Kudos til @Emma Tilde for at optræde med ansigt. Det er sgu stærkt! (går ud fra at billederne er ægte og af dig selv, selvfølgelig). 

Det er der et tidligere indlæg, der siger fotos er. Faktisk skulle hun være flottere i virkeligheden. Så bli'r det vist ikke meget bedre, vel!? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

... Og så klager i over, alle de dejlige er på Sjælland?!

Hende her, gad jeg godt have på "Øen" ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emma Tilde
martinn1981 skrev, den 18. marts 2017 at 22:51:

Kudos til @Emma Tilde for at optræde med ansigt. Det er sgu stærkt! (går ud fra at billederne er ægte og af dig selv, selvfølgelig). 

Mine billeder er ægte og 100% mine egne <3 

Jeg synes, at pigerne skyder sig selv i foden, hvis de bruger falske (Eller gamle) billeder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
Emma Tilde skrev, for 16 timer siden:

Mine billeder er ægte og 100% mine egne <3 

Jeg synes, at pigerne skyder sig selv i foden, hvis de bruger falske (Eller gamle) billeder ;) 

Det har du så evigt ret i Emma Tilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft for satan da også, hvor er hun lææææææææækker!!! :shock::wub:

Det der strandbillede, jamenaltså!!! :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinn1981 skrev, den 18/3/2017 at 22:51:

Kudos til @Emma Tilde for at optræde med ansigt. Det er sgu stærkt! (går ud fra at billederne er ægte og af dig selv, selvfølgelig). 

Kender hende udenfor Eroguide,og kan garantere for at billederne af hende er 100% ægte.Hun er da en rigtig lækker pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...