Hop til indhold
T.Hansen47

Sonya i Svendborg - Sød og rigtig Slank :)

Recommended Posts

Så måtte jeg lige en tur forbi Sonya i Svendborg

https://annoncelight.dk/showad/224445

Jeg HAR ikke råd, så det blev kun til et hurtigt besøg, 15 min 600KR.

Men det var nu dejligt selv om det var kort.

Billederne er 100% ægte, men som det er blevet nævnt om Erika ( den anden pige på stedet ) så får de pigerne til at se kraftigere ud end de er. Dårligt kamera, dårlig fotograf, hvad ved jeg.....

Sonja selv er en smilende glad og ung pige, meget slank og fint bygget. De sødeste små bryster der sidder fint og stritter. En god og smækker numse.

Vi lagde ud med en gang fransk til mig, med et lidt lille Jordbær lugtende rødt kondom. Det havde hun helt sikkert prøvet før :) Det var godt.

Da der ikke var alverdens tid, droppede jeg at gøre gengæld. Det var ellers en sød lille mis og jeg gad godt slikke den lidt !

Så hun op i sengen med den fine lille stramme numse stikkende i vejret, jeg hopper på, og med et godt tag i hendes lækre talje kører jeg løs til jeg kommer :P

Hvis i kan lide rigtig slanke unge piger med små søde stritbryster, så vil i helt sikkert kunne li Sonya. Da hun er omkring 168 mener jeg hun er for høj til at kalde petite, men som den gamle sang siger, " Slank som et siv ", det er hun :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...