Hop til indhold
Pite

Hotel / Bordel

Recommended Posts

Guest Kamilla K
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Hvad mener du med din overskrift ? :huh:

Seriøst ? :) 

 

 

Søde ? Du skal klikke på ordet "galt" i trådstarters indlæg.

Så forstår du måske bedre ;):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, Lige nu:

Seriøst ? :) 

 

 

Søde ? Du skal klikke på ordet "galt" i trådstarters indlæg.

Så forstår du måske bedre ;):) 

Sorry, jeg ser sku så dårligt for tiden. Jeg så ikke linket. Er ved og blive gammel tror jeg. Takker :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tåbelig lovgivning. Når udlejning til prostitution er ulovlig vil udlejerne oftest være kriminelle.

Som når man (indtil for ganske nylig) fremlejede sin ejerlejlighed, og ikke kunne få Huslejenævnet til at oplyse hvor latterligt lidt man måtte tage i husleje, med det resultat at man skulle betale et kæmpebeløb tilbage til lejeren, når han svigagtigt gik i huslejenævnet, der nedsatte lejen til det beløb som de selv havde sat andre, meget dårligere lejligheder i dårligere kvarterer til.

De kunne også dømme Netto i samme omgang, for at sælge dagligvarer til den prostituerede, uden hvilke hun ikke kunne udøve sit erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 38 minutter siden:

Tåbelig lovgivning. Når udlejning til prostitution er ulovlig vil udlejerne oftest være kriminelle.

Som når man (indtil for ganske nylig) fremlejede sin ejerlejlighed, og ikke kunne få Huslejenævnet til at oplyse hvor latterligt lidt man måtte tage i husleje, med det resultat at man skulle betale et kæmpebeløb tilbage til lejeren, når han svigagtigt gik i huslejenævnet, der nedsatte lejen til det beløb som de selv havde sat andre, meget dårligere lejligheder i dårligere kvarterer til.

De kunne også dømme Netto i samme omgang, for at sælge dagligvarer til den prostituerede, uden hvilke hun ikke kunne udøve sit erhverv.

Ikke at jeg synes, det er fornuftigt, men

Straffelovens § 233 stk.3
Nævner specifikt, at hoteller ikke må leje værelser ud til prostitution:

  • udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt nok ikke kriminelt, det er heller ikke kriminelt at være advokat / revisor og tjene penge på at rådgive og lave regnskaber / selvangivelser for prostituerede.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
StudineMILF skrev, for 6 timer siden:

Hvad mener du med din overskrift ? :huh:

Tjah, hvis man nu tager motellerne i Støvring (hvor der somme tider er mere trafik end på Hovedbanen) Og i Hadsten, så må de to steder vist snart stå for "skud"!? ;-) Så må pigerne, de pågældende steder, til at udvise lidt kreativitet. Jeg har en kammerat, der rent faktisk bor i Støvring, og motellet der er sgu billigt! Lidt over 400 kr for et døgn, siger han. Det er da til at have med at gøre. Det er der så osse rigtigt mange piger, der har fundet ud af! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofsam skrev, Lige nu:

Tjah, hvis man nu tager motellerne i Støvring (hvor der somme tider er mere trafik end på Hovedbanen) Og i Hadsten, så må de to steder vist snart stå for "skud"!? ;-) Så må pigerne, de pågældende steder, til at udvise lidt kreativitet. Jeg har en kammerat, der rent faktisk bor i Støvring, og motellet der er sgu billigt! Lidt over 400 kr for et døgn, siger han. Det er da til at have med at gøre. Det er der så osse rigtigt mange piger, der har fundet ud af! ;-) 

Kære sonofsam

Jeg så ikke linket. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. 

God aften

StudineMILF ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Kære sonofsam

Jeg så ikke linket. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. 

God aften

StudineMILF ;)

Kære StudineMILF.

Helt i orden. Det var sådan set osse blot til generel info. :-) God aften til dig osse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofsam skrev, Lige nu:

Kære StudineMILF.

Helt i orden. Det var sådan set osse blot til generel info. :-) God aften til dig osse.

Jeg benytter mig ikke at hotel/motel konceptet, men tak tak.

Også god aften til dig. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg benytter mig ikke at hotel/motel konceptet, men tak tak.

Også god aften til dig. :)

 

Nej, det har jeg bemærket, men du har dæleme mange kolleger, der gør! Ikke mindst de to nævnte steder! Det skal så lige tilføes, at det ikke generer mig, jeg besøger dem gerne der, men der er nok en vis risiko. Har osse hørt, at nogle ubehagelige typer har fået øje på det, og vil begynde at have "beskyttelsespenge"!

Redigeret af sonofsam

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofsam skrev, for 4 minutter siden:

Nej, det har jeg bemærket, men du har dæleme mange kolleger, der gør! Ikke mindst de to nævnte steder! Det skal så lige tilføes, at det ikke generer mig, jeg besøger dem gerne der, men der er nok en vis risiko. Har osse hørt, at nogle ubehagelige typer har fået øje på det, og vil begynde at have "beskyttelsespenge"!

Jeg har så  hørt at det nok mest er Århus og vidst Odense. Nå, men så må pigerne jo bare forsvare sig selv mod disse typer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg har så  hørt at det nok mest er Århus og vidst Odense. Nå, men så må pigerne jo bare forsvare sig selv mod disse typer. 

Jeg besøger jævnligt piger i Århus og har aldrig hørt om det fra de selvstændige. Derfor kan det jo godt forekomme, det skal jeg jo ikke kunne sige. De fortæller mig jo nok ikke alt. ;-) selvom vi som regel altid har en god snak osse. Men de findes ofte på diskrete adresser, som ikke altid er de samme/sædvanlige.

Det med truslerne har jeg fra een af dine kolleger, som jævnligt kommer begge nævnte steder. Hun har så valgt, forsigtigt, at fortsætte, men to andre er stoppet med at komme der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofsam skrev, for 4 minutter siden:

Jeg besøger jævnligt piger i Århus og har aldrig hørt om det fra de selvstændige. Derfor kan det jo godt forekomme, det skal jeg jo ikke kunne sige. De fortæller mig jo nok ikke alt. ;-) selvom vi som regel altid har en god snak osse. Men de findes ofte på diskrete adresser, som ikke altid er de samme/sædvanlige.

Det med truslerne har jeg fra een af dine kolleger, som jævnligt kommer begge nævnte steder. Hun har så valgt, forsigtigt, at fortsætte, men to andre er stoppet med at komme der.

Jeg har prøvet et motel i Kbh, og det synes jeg ikke der kom noget godt ud af, så jeg holder mig langt fra sådanne steder, eller laver få aftaler hvis det endelig er. Jeg tror måske det de hardcore piger, som de kræver penge af. Det burde stoppes, da det ikke er ok, at sådanne bander skal kunne tillade sig at afpresse andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har prøvet et motel i Kbh, og det synes jeg ikke der kom noget godt ud af, så jeg holder mig langt fra sådanne steder, eller laver få aftaler hvis det endelig er. Jeg tror måske det de hardcore piger, som de kræver penge af. Det burde stoppes, da det ikke er ok, at sådanne bander skal kunne tillade sig at afpresse andre. 

Se:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg har prøvet et motel i Kbh, og det synes jeg ikke der kom noget godt ud af, så jeg holder mig langt fra sådanne steder, eller laver få aftaler hvis det endelig er. Jeg tror måske det de hardcore piger, som de kræver penge af. Det burde stoppes, da det ikke er ok, at sådanne bander skal kunne tillade sig at afpresse andre. 

Nej, du har helt ret. Det er under lavmålet med sådan noget! Den pige, jeg kender, er bestemt ikke hardcore - hun er på i ny og næ i Kbhvn og jylland on and off afstemt med et almindeligt arbejde. Banditterne fandt hende her, tror hun, fordi nogen, desværre osse jeg, kom til at nævne Hadstenmotellet. Efterfølgende er en mystisk bil osse blevet observeret i Støvring et par gange - uden der skete noget dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 11 minutter siden:

Se:

 

Jeg følger skam med i nyhederne. Der har lige været om afpresning af tatovører, så det jo ikke kun glædespiger. De skal bare se og få gjort noget ved det, for det sku ikke ok at de skal rende og genere almindelige mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 21 minutter siden:

Jeg følger skam med i nyhederne. Der har lige været om afpresning af tatovører, så det jo ikke kun glædespiger. De skal bare se og få gjort noget ved det, for det sku ikke ok at de skal rende og genere almindelige mennesker. 

Det tror jeg på, at du gør. Jeg linkede kun, fordi jeg så, at I diskutere problematikken her lige efter, jeg havde oprettet tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd viser, at prostitution burde være et erhverv på linje med alle andre, hvor man kunne udleje erhvervslejemål og hotelværelser på normale vilkår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonofsam skrev, for 22 timer siden:

Tjah, hvis man nu tager motellerne i Støvring (hvor der somme tider er mere trafik end på Hovedbanen) Og i Hadsten, så må de to steder vist snart stå for "skud"!? ;-) Så må pigerne, de pågældende steder, til at udvise lidt kreativitet. Jeg har en kammerat, der rent faktisk bor i Støvring, og motellet der er sgu billigt! Lidt over 400 kr for et døgn, siger han. Det er da til at have med at gøre. Det er der så osse rigtigt mange piger, der har fundet ud af! ;-) 

Her ser du prisen på værelser.

Jack_RAbbit skrev, den 18/3/2017 at 18:50:

Det er sjovt nok ikke kriminelt, det er heller ikke kriminelt at være advokat / revisor og tjene penge på at rådgive og lave regnskaber / selvangivelser for prostituerede.....

Det er heller ikke lovligt at lave regnskab for en prostitueret. Det er ikke lovligt at tjene penge på en prostitueret. Så vi Lan ikke være i A-kasse, have revisor, tlf-pige osv. Loven gør det lovligt at prostituere sig selv men svært at være prostitueret på en god og ordenlig måde. Loven burde opdateres lidt.

IMG_0926.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 16 timer siden:

Denne tråd viser, at prostitution burde være et erhverv på linje med alle andre, hvor man kunne udleje erhvervslejemål og hotelværelser på normale vilkår. 

Jeg er helt enig her, og så ville flere nok være åbne omkring det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 19/3/2017 at 15:30:

Denne tråd viser, at prostitution burde være et erhverv på linje med alle andre, hvor man kunne udleje erhvervslejemål og hotelværelser på normale vilkår. 

Der følger helt andre og mere komplicerede problematikker med, hvis man gør prostitution til erhverv. Derfor kunne man jo godt bare lempe lidt på rufferi-lovgivningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Der følger helt andre og mere komplicerede problematikker med, hvis man gør prostitution til erhverv. Derfor kunne man jo godt bare lempe lidt på rufferi-lovgivningen. 

Jeg har svært ved at se hvilke problemer det giver, ud over forargelse. For dem der er selvstendige betyder det samme regler som alle andre selvstændige. Det åbner også op for at være lønmodtager, hvor der så vil være samme regler som for alle andre lønmodtagere, med ansættelseskontrakt o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...