Hop til indhold

Recommended Posts

snakie skrev, for 8 timer siden:

I virkeligheden har jeg slet ikke lyst til at skrive en halvskidt anmeldelse af hende, og har ledt efter undskyldninger for hende. 

Ja, det stikker en dybt i maven... at skrive skidte anmeldelser (hvis man ikke ligefrem er blevet tilsvinet eller snydt)

Tilsyneladende er hun lidt nede pt - ligger også en halvskidt i Jyllandsafd.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
snakie skrev, for 10 timer siden:

Jeg valgte at besøge Melly i lørdags i Kbh .. foranlediget af denne tråd.
Det endte med at blive en af de mest ligegyldige oplevelser, jeg længe har haft. Melly var såmænd venlig nok, men i det hele taget meget uoplagt og uentusiastisk. Jeg troppede op lidt ud på eftermiddagen, og jeg vækkede hende tilsyneladende fra en middagslur, hvilket selvfølgelig kan forklare, hvorfor hun ikke var synderligt i hopla.

Jeg havde spadseret ud til hendes sted, og syntes lige jeg trængte til at starte med et bad. Det var lidt problematisk, da der ingen tørre håndklæder var. Jeg valgte alligevel at gå i bad og fik tørret mig sporadisk med et meget vådt håndklæde. Tilbage i sengen begyndte lidt kysseri med meget hård tunge, og derefter et ikke voldsomt indlevende blowjob, som aldrig blev dybt. Melly virkede egentlig som om hun egentlig gerne ville levere, men bare slet ikke havde sig selv med i det eller evnede det. Jeg fik hende om på ryggen og gav en 20min lang slikketur - vurderede at det nok var den største fornøjelse, jeg fik med hende - og lyden af hende, da hun til slut kom i en lille rystende orgasme, og hendes hænder, som kortvarigt knugede mine var det eneste øjeblik, hvor hun virkede lidt indlevende. Herefter tilbage til start med kys og et blow-/håndjob, som endte med at jeg kom mellem hendes fingre/mod hendes læber. Tilbage i badet - nu dog med et tørt håndklæde, som udlejeren havde været forbi med midt i akten.

Det lyder jo til, at andre har haft rigtig gode oplevelser med Melly, så det er muligt at kemien bare ikke var der. Lidt ærgerligt, for jeg syntes faktisk hun var rigtig sød at se på - lidt naboens almindelige pige. I virkeligheden har jeg slet ikke lyst til at skrive en halvskidt anmeldelse af hende, og har ledt efter undskyldninger for hende. Måske hun var søvnig .. måske aldersforskellen ødelagde kemien .. jeg ved det ikke. Men æv.

Jeg syntes det er ok at du skriver, for det kan godt være at man kan forvente det, og samtidig læser hun jo nok med, hvilket flere piger jo gør, som så kan være en god måde at få en varebetegnelse på, altså det er jo også buisnes for dem og for os, ud over det 'magiske' der kan springe frem af og til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerLarsen skrev, den 20/03/2017 at 23:06:


Glemte lige hovedet i postkassen... Skal selvfølgeligt ikke citere en privat samtale på åbent forum. Beklager både både overfor brugere og Melly. 

In my head I wanted to write " 

"How can you even think of having sex - without a condom - with anyone, if you are in a relationship?

But it came out this way.
I never judge. I just replied a personal question, with a personal answer.
Thanks for the apology.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, den 28/06/2017 at 10:56:

"Sex no condome" :(

Yes.

Sex without condom now.

I hope you keep on giving reviews for the girl's services positive or negative for the good of reader... I can take it  as it's fair enough :) 

but no one asked of your personal meaning of my choice.

Sorry, my opinion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 22/03/2017 at 20:47:

Jeg kan godt lide når pigerne ikke ser alt for godt ud. På den måde tror jeg, at jeg får en bedre oplevelse. Jeg mener, hvis hun er vildt lækker. Ja så tænker jeg at hun bare er en gås. Men jeg kan ikke lade være med at vente med hender her. For hvad sker der lige med

Swallowing------------- :300 kr ? No, it's Free.

Er der ingen af jer der har et problem her? 

 
Citat

 

"Jeg kan godt lide når pigerne ikke ser alt for godt ud"


 

Thanks a lot. You are very kind.

But.

Citat

Er der ingen af jer der har et problem her? 


I don't understand where would other reader have a problem with what I wrote.

The fact that swallowing cost extra with other girls, maybe 300 or so and that I give it included?

Point out the problem so I and others can understand, please.

Redigeret af Melly 20 - CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Melly 20 - CPH skrev, for 34 minutter siden:

The fact that swallowing cost extra with other girls, maybe 300 or so and that I give it included?

Sorry to "butt in", I cant answer for "19517" - but the base rule should be that YOU are allowed to decide what kind of service YOU want to offer, it is a free market and completely legal (remember to pay your taxes ;) ). I cant see why anyone should have a problem with the free swallow... thing, to each their own :) And I do  understand that you make a point out of underlining it is a free service.

What I dont understand at all, is why girls in general are willing to take the enormous risk, unprotected intercourse is... my first thought when seeing an advert saying; Sex with out, is "Well she has nothing to lose, and dont care about who she shares diseases with" - now I am not saying that you have any diseases, im just saying that I would never take the risk and visit you... what if the condom breaks and the dude there has been there before me, just came home from a trip to Thailand where he has been bare-backing ladyboys like it was going out of style...

I am not attacking your choices, they are yours to make :) just sharing my thoughts.

Melly 20 - CPH skrev, for 42 minutter siden:

"Jeg kan godt lide når pigerne ikke ser alt for godt ud"

Thanks a lot.

A side note, I would say that you are very attractive... just for the record.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 56 minutter siden:

Sorry to "butt in", I cant answer for "19517" - but the base rule should be that YOU are allowed to decide what kind of service YOU want to offer, it is a free market and completely legal (remember to pay your taxes ;) ). I cant see why anyone should have a problem with the free swallow... thing, to each their own :) And I do  understand that you make a point out of underlining it is a free service.

What I dont understand at all, is why girls in general are willing to take the enormous risk, unprotected intercourse is... my first thought when seeing an advert saying; Sex with out, is "Well she has nothing to lose, and dont care about who she shares diseases with" - now I am not saying that you have any diseases, im just saying that I would never take the risk and visit you... what if the condom breaks and the dude there has been there before me, just came home from a trip to Thailand where he has been bare-backing ladyboys like it was going out of style...

I am not attacking your choices, they are yours to make :) just sharing my thoughts.

A side note, I would say that you are very attractive... just for the record.

You are doing exactly what I asked the other guy not to do for the sake of the review - readers.
It's not here your can express or discuss your personal meaning of someone else's choices. It's derailing away from the point.
Make a note or a thread, and discuss it there and if you wish to make a #Melly and invite me there, I would love to tell my opinion and discuss my choice. Not here. It doesn't belong to. Thanks for the side note.

Redigeret af Melly 20 - CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...