Hop til indhold
22 cm and thick

Erika - New in Svendborg**Short Time**

Recommended Posts

Hej med jer folkens...

Starter lige med et link til det som det hele handler om, ellers glemmer jeg det vel bare. :-)
https://annoncelight.dk/showad/224446

I går aftes havde jeg endelig en aften fri uden job og andre trivielle ting. Besluttede mig for at besøge en af byens nye piger. Valget fald på Erika som på mange måder lige faldt i min smag. Fik lavet en aftale, var i bad og fik hævet lidt kontanter.
Vel ankommet hos hende blev jeg lukket ind og så giraffen. I hvert fald ingen tvivl om at det er hende på billederne. Virkede til at have et sødt og blidt væsen - dejligt.

Fik betalt hende de 800 kr for en halv time. Hun bad mig smide tøjet og gik med pengene. Da hun kom tilbage så hun på mig og spurgte om jeg ville have fransk uden gummi. Ja det ville jeg da gerne. "Det koster ekstra" var svaret. Ahhhh ville nu ikke betale mere end de 800 så droppede superfransk.

Hun smed den housecoat hun havde på og under den var der et par fine bryster - ikke alt for små og efter min mening er det nok en lille C-skål eller en stor B-skål. Men - det betyder ikke så meget, for de var fine faste og passede fint til hendes ikke alt for slanke krop. Og nej, her skal i ikke læse tyk eller buttet. Bare ikke slank. Men vel nok ganske almindeligt sund proportioneret. For øvrigt heller ikke ret høj - 165 cm som hun skriver er nok meget rigtigt. Under kropsbygning skriver hun slank og vægt 55 kg. Slank kan som sagt diskuteres men pyt med det. Hun ser rigtig fin og lækker ud.

Ned på sengen og i gang med det hyggelige. Hun tog fat i sjoveren samtidig med jeg legede med hendes bryster. De var i hvert fald lige så dejlige at røre ved som de var at kigge på. :-P
Da "den dumme" var klar til at få monteret gummi blev det alt for lille kondom under møje og besvær rullet på og hun begyndte at sutte på den - og det var hun ret så ferm til.... Den blev så bare i endnu bedre humør. Fik den suttet godt og grundigt og blev så vendt rundt i en 69'er hvor jeg slikkede hendes ikke helt glatte fisse. Men den virkede frisk og dejlig - og smagte fint.
Efter vi havde fået lidt mundgodt kom hun om på ryggen og jeg kneppede hende i missionæren - og hendes dejlige stramme fisse klemte godt om pikken - det var sgu rigtig dejligt. Ville have hende om på alle fire, men det ville hun ikke. Den var for stor mente hun. Så fik jeg hende til at ride mig hvilket hun ikke er SÅ god til - hun sad nærmest bare på den og roterede en smule. Bad hende om at køre fissen op og ned af pikken hvilket hun så også gjorde men ikke så længe. Kravlede af og begyndte at lege med pikken. Hmmm tænkte jeg og spurgte om hun ikke kunne fortsætte. Nej jeg skulle til at komme mente hun. Kan du ikke lege lidt med den selv? Naaa mente jeg nu ikke jeg skulle så fik med lidt møje og besvær hende til at sutte den færdig. Hun tog den i munden og suttede samtidig med at hun brugte den ene hånd. Og selvom hendes teknik til at sutte virkede mere end almindelig banal var hun altså bare eminent til at sutte pik. Det resulterede så også i at jeg afleverede en ordentlig ladning. Liiiiiige hvad jeg trængte til. Gummiet kom af og der blev foretaget en mindre rengøring med rigeligt af vådservietter. :-) Fik tøjet på, sagt pænt farvel og gik igen.

Efter lige at have læst igennem hvad jeg har skrevet inden jeg trykker på "udgiv tråd" virker det måske lidt negativt. Men absolut ikke sådan min oplevelse med hende var. For det første var hendes billeder ægte, sød og dejlig tøs, utroligt smukt ansigt (set med mine øjne), fin krop og ingen tvivl om hun vil gøre det godt for os liderlige hanhunde. Eneste anke var at hun bagefter siger at superfransk koster ekstra. Var reelt heller ikke hvad hun sagde i telefonen. Men never mind - er hun en pige efter jeres smag så bare af sted med jer.

Og så lige en lille bi-ting ved hende. Hun var HELT uden make up da jeg var der. Det kan jeg rigtig godt lide. En helt almindelig og naturlig pige.

Go' weekend herfra og ud og få jer noget:

FISSE!

P. S. Kiggede lige lidt på hendes billeder igen. Er nu ikke sikker på andet end der er forsvundet et par kg side de blev taget. Synes der ser ud til at være knap så meget på "sidebenene" nu som da billederne blev taget.

Redigeret af 22 cm and thick
P. S. tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...