Hop til indhold
Dinosdk69

Måske bare gammel...

Recommended Posts

Her var vi nogle, som gik og troede, at alt det der med GP'er handlede om kropslig formåen og ikke intellektuel. Men der tog vi åbenbart fejl. Har ikke tidligere tænkt over, at der skulle være en forbindelse mellem sex og korrekt kommatering. Meen, venner, hånden på hjertet, er man der, hvor det manglende nutids-r tager rejsningen, kunne det være, at det snart var på tide med nogle af de små blå (bare et lille velmenende råd til Dinos og de andre gamle mænd her på tråden).

Og uhmm...er der noget som en dejlig sjuske? Ren krop og ikke så meget andet. Der er vel kundesegmenter til det hele: 12-talspiger, bimbos, ordblinde, lærerindetyper med rød kuglepen og ridepisk (hvem vil ikke gerne have en dejlig gang smæk af sådan en?) og alle de andre. Mangfoldigheden længe leve! Amen.  

 

Redigeret af Virgula
En STAVEFEJL!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stavefejl og grammatik kan jeg nogenlunde abstrahere fra, men det moderne sms sprog, hvor der der mangler hele og halve dele af ord og bogstaver, som gør tekster og annoncer til en slags rebusser med indsæt et ord. Men så kan man jo bare gå uden om det og så er alle sikkert glade :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 19/3/2017 at 01:31:

Stavefejl og grammatik kan jeg nogenlunde abstrahere fra, men det moderne sms sprog, hvor der der mangler hele og halve dele af ord og bogstaver, som gør tekster og annoncer til en slags rebusser med indsæt et ord. Men så kan man jo bare gå uden om det og så er alle sikkert glade :-)

Du mener: zmz-zprog? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå da da...her er jeg kommet til en side hvor folks største problem er stavemåden og kommerfegl,....tegnsætning? (sidder der nogen med en indre drøm om at være skolelære?, savner den der revsels-mani?....den der vi skal lige pege fingre af dem der ikke er lige så perfekte som os andre til et eller andet?

Denneganger detstavning? erderandet? ordopdelinger, bedrevidenhed? dr ø mm en om sp , an sk , rø , re, t? eller hedder det spanskerørendene?, ?? ! : ? ;

detgiverenhverderstaverlidtdårligtlysttilatskrive,.????}= ikkkkkke osdse????!?

og kan man ikke stave som pige til knaphuldsnapolitanerinde....så kan man ikke bolle....slut!

:D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Nå da da...her er jeg kommet til en side hvor folks største problem er stavemåden og kommerfegl,....tegnsætning? (sidder der nogen med en indre drøm om at være skolelære?, savner den der revsels-mani?....den der vi skal lige pege fingre af dem der ikke er lige så perfekte som os andre til et eller andet?

Denneganger detstavning? erderandet? ordopdelinger, bedrevidenhed? dr ø mm en om sp , an sk , rø , re, t? eller hedder det spanskerørendene?, ?? ! : ? ;

detgiverenhverderstaverlidtdårligtlysttilatskrive,.????}= ikkkkkke osdse????!?

:D

Ok.. Jeg forstår ik din pointe... Eller noget som helst andet.. Men det var måske meningen?

Ideen var ikke at pege fingre, men bare, at min tænding slukker ved "mange stavefejl" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Dino

Nej men så tror jeg bare vi stopper den der,....batterrier det er dem der der skal sættes i omme nakken. så hjernen kører noget hurtigere, så vil du forstå hvad jeg mener!

Du ved, lidt ligesom biler, når de ikke vil starte.

Jeg kan også hvis du beder mig rigtigt pænt om det....men det skal være rigtigt høfligt....oplade dig til at læse samtlige gramatiske fegl og forstå dem, med et rap med et spanskr-r.....med du skal helt ned på knæ først! :D 

Det vil straks udvige din horisont......hæhæ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg bliver fuldstændig vanvittig, når folk skriver the, bekræftigelse, selvskab og hvaffor .. DET HEDDER DET IKKE! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 56 minutter siden:

Jeg bliver fuldstændig vanvittig, når folk skriver the, bekræftigelse, selvskab og hvaffor .. DET HEDDER DET IKKE! :D 

og jeg bliver vanvittig når jeg ser ordet "Tissekone" men opstemt når jeg ser ordet "Fisse" :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

og jeg bliver vanvittig når jeg ser ordet "Tissekone" men opstemt når jeg ser ordet "Fisse" :-P

i samme boldgade; jeg krummer tæer når voksne mennesker skriver babser eller babbelutter eller andet børnesprog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, 1 time siden:

Jeg bliver fuldstændig vanvittig, når folk skriver the, bekræftigelse, selvskab og hvaffor .. DET HEDDER DET IKKE! :D 

Jeg erkender, at jeg skriver the, selvom det hedder te. Jeg kan ikke lade være, te virker så kort i det ;) Til gengæld kan jeg ikke klare, når folk skriver afvide / af vide..... og ikke kender forskel på ligge og lægge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

og jeg bliver vanvittig når jeg ser ordet "Tissekone" men opstemt når jeg ser ordet "Fisse" :-P

Jeg synes "kusse" er et ækelt ord! Bare det at skrive det :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Jeg erkender, at jeg skriver the, selvom det hedder te. Jeg kan ikke lade være, te virker så kort i det ;) Til gengæld kan jeg ikke klare, når folk skriver afvide / af vide..... og ikke kender forskel på ligge og lægge ;) 

Min bekendt af mig sagde "hunget op". Og i weekenden hørte jeg "En af xxx og jegs venner.." og lige der begyndte jeg at grine :D Hvad er det for nogle hjemmefabrikerede ord?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, Lige nu:

Jeg synes "kusse" er et ækelt ord! Bare det at skrive det :wacko:

Det er det blevet. Dengang pigerne havde væg til væg tæpper imellem stængerne, var det nok mere ildeset at sige fisse end kusse. Det er også nemmere for mænd med anden etnisk herkomst at kende forskel på kysse og kusse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 1 minut siden:

Min bekendt af mig sagde "hunget op". Og i weekenden hørte jeg "En af xxx og jegs venner.." og lige der begyndte jeg at grine :D Hvad er det for nogle hjemmefabrikerede ord?

Det er da vist godt, at dine gæster ikke behøver, at have en samtale med fissen, men kan nøjes med at slikke og smaske lidt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
TheVoice skrev, Lige nu:

Det er da vist godt, at dine gæster ikke behøver, at have en samtale med fissen, men kan nøjes med at slikke og smaske lidt ;)

Jeg tror aldrig jeg har modtaget en forespørgsel på en samtale med min fisse :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror aldrig jeg har modtaget en forespørgsel på en samtale med min fisse :shock:

Engang skal jo være den første. Jeg har da før ført nogle ganske udmærkede samtaler med nogle skønne fisser. Aaaah ok, det var måske mest en monolog. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, det er forskelligt hvad der tænder os. Jeg bliver liderlige når konen kommer ud af badet og tager et par små trusser på. Andre får stiv pik og fugt i revnen af stavefejl! 

Jeg elsker at kneppe en dejlig kvinde, mens andre mere er til at fluekneppe nogle kommafejl. 

Hvad med et frækt rollespil hvor i laver en stavefejl og bliver straffet af en streng domina? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

 

Hvad med et frækt rollespil hvor i laver en stavefejl og bliver straffet af en streng domina? 

Eller at pigen i skoleuniform får lidt klask i "numseriet"  når hun ikke koncentrere sig om lektier og i det hele tager høre efter hvad skolelæreren siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Eller at pigen i skoleuniform får lidt klask i "numseriet"  når hun ikke koncentrere sig om lektier og i det hele tager høre efter hvad skolelæreren siger. 

Man skulle have været kommunelærer dengang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 17/3/2017 at 22:17:

For fulan hvor er vi bare ens der.! Hader stavefejl.. Jeg har samtaler der egentligt mest består af rettelser.. Hahaha.. Min ordblinde bror hader mig.. Forståeligt nok.. Hahaha.. 

 

For fulan?     Mener du for filan?

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lina Øypüthtkh skrev, 1 time siden:

 

For fulan?     Mener du for filan?

:P

Nope.. Jeg mener for for fulan:P.. Det mit eget ord.. Hahaha.. Jeg opfinder tit ord.. Ligesom jeg ikke siger "jeg stillede den der" jeg siger "jeg stalt den der".. Det bare sådan noget jeg kan:-P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...