Hop til indhold
intim-massage-Sara

Send forum besked ang.tid til erotisk massage m.m..

Recommended Posts

Da min tlf og e-mails bliver hacket konstant, er der mænd derude der kontakter mig forgæves...

Dette kan nok garderes ved, at der istedet for bestilles tid hos mig her på ''forum besked'' så når jeg flere gange hver dag logger mig ind, kan jeg se at DU har skrevet til mig ;) 

For skulle det ske, at hackeren også sletter mine beskeder herinde, så kan administrator se hans ip adresse osv...

Se min annonce herinde: massage-Sara  og skriv jylland i søgefeltet.

Knus og kram fra Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonofsam
Jankanda skrev, for 2 timer siden:

kan en tlf hackes?

Dumt spørgsmål! Ja, smartphones og Iphones, der kan gå på nettet kan hackes lissom computere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

..ok jeg mente...det er jo ikke selve telefonen man hacker, men softwaren, og det at man ikke har beskyttelse mod virus og malware og andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Skide god reklame....god ide med offer rollen, det giver god empatisk sympati.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 17/3/2017 at 21:38:

Helt forkert sted at starte en tråd..

Emnet er næppe relevant for EG overhovedet.

Hvis EG Ikke synes det er relevant, så havde de nok gjort mig opmærksom på det.... :P 

Skal du gøre dig til dommer, hvor det er forkert sted at starte en tråd... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 3/17/2017 at 18:08:

Da min tlf og e-mails bliver hacket konstant, er der mænd derude der kontakter mig forgæves...

Jeg kan umiddelbart ikke se hvilken mail udbyder du benytter, men fx Gmail.com og Outlook.com giver brugere mulighed for at aktivere To-faktor-sikkerhed (2-Step Verification) og dermed implementere et ekstra niveau af sikkerhed (Google Authenticator eller SMS) i forbindelse med login. Det er samme princip som NemID anvender.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved dette længe har været et problem for @intim-massage-Sara Så der er ikke tale om reklame eller offer rolle... syntes derimod der er god info til de kunder der måske forgæves sidder og venter svar tilbage på en besked som aldrig er gået igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er skrækkeligt at den slags overhovedet kan ske :-(

Men det er faktisk endnu værre for de mænd som jo måske får ophævet deres anonymitet ved at sende dig sms'er osv.

Jeg har aldrig hørt om nogen som ligefrem er blevet hacket af en fremmed, kan det ikke være en du i virkeligheden kender ret godt? Måske en som du slet ikke kan forestille dig kan finde på sådan noget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er skrækkeligt, at det kan ske, at man får hacket sin tlf. Det bliver efterhånden mere og mere udpræget efterhånden i denne verden.

Jeg ved skam udemærket hvem der hacker min tlf. 

Mændene derude som skriver til mig kan være ganske rolige, for deres anonymitet bliver bevaret, for hackeren TØR IKKE offentlige gøre deres identitet og heller ikke min, for så har han jo ligesom boostet sig selv overfor politiet og det er faktisk det de afventer og det er hackeren bekendt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 14 timer siden:

Hvordan har du opdaget din mobil/mail er blevet hacket?

hva skal man være opmærksom på?

Der er mange måder jeg har opdaget, at min mobil er blevet hacket på. Men det man i hvert fald kan se det på er, at der er unormale store udsving i de sms og opkald jeg har fået....fra at jeg kan bruge op til 3 timer om dagen på at besvare kunder, helt ned til ca 10 min. Om dagen nu...

Ham der hacker min mobil har for vane, at han typisk blokerer for mine kunder indtil kl 12.30 hvor handa er kommet hjem fra arbejde...

Så hvis du og evt. Andre oplever samme mønster, kunne det tænkes, at hackeren også er på spil der...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Skal vi ikke bare sende Sara en PM hvis vi trænger til at få ordnet alle stive lemmer og hun er den rigtige til den tjans? Og så lade være med at være så mistroiske over om en hacket tlf kan lade sig gøre eller ej....

Iøvrigt ville det være dejligt, hvis flere Courtisaner lagde op til man kan bestille via PM fremfor alverdens tlfopkald

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Det er godt nok træls med den hacker. 

Jeg har haft den store fornøjelse at besøge dig nogle gange og det har været fantastisk :-)

Men man blir da lidt nervøs hvis hackeren afsløre vores identitet. Det håber jeg ikke sker. Så håber jeg at han ryger i fælden. Hvis vi oplever noget mærkeligt må vi hjælpe med at få det stoppet  

Kan man ikke købe en simpel telefon som kun kan bruges til sms og opkald, bestille et nyt simkort og bruge to faktor godkendelse på mail samt at ændre samtlige koder og gøre det hver eneste måned eller hver 14 dag i en periode. 

Hilsen

Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...