Hop til indhold

yasmin i københavn

Featured Replies

Skrevet

Wow næsten for godt til at være sandt, jeg Kan desværre ikke i denne uge. Men høn ser fandeme lækker ud. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Det gad jeg sku godt, men det er desværre lidt økomnomisk svært her sidst på måneden. 

Skrevet
heeejmor skrev, den 17/3/2017 at 10:41:

Altså hvis billederne skulle vise sig at være ægte og hun ikke har forandret sig synderligt, så skal jeg forbi hende. Når det er sagt, så går jeg ud fra, at de er fake. Jeg har virkelig oplevet groteske tilfælde, hvor billederne slet ikke stemte overens med virkeligheden.

Den her er, på lige fod med den tråd jeg lagde ind fornylig omkring en anden trans (under efterlysninger) ikke helt til at spotte for mig, om det nu er rigtigt nok det hele..

Men godt nok en lækker trans.. måske vover jeg pelsen og kigger ind hos hende - og smutter igen, hvis det ikke skulle holde stik. Har trods alt også haft meget gode oplevelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.