Hop til indhold
Silver fox

Ann i Fredericia

Recommended Posts

Jeg er ny bruger her, dette er min første anmeldelse. Og som overskriften angiver, handler dettte om mit møde med Ann, et møde som satte ny standard for mig, når det kommer til thaipiger og deres ydelser. 

Efter at have aftalt tidsforbrug og deslige over telefonen, mødte jeg op på adressen. Her blev jeg mødt af en meget smilende Ann, som førte mig ind i elskovstemplet

Vi startede med blid massage med undertegnede liggende på maven og det var svært at forblive upåvirket af hendes blide massage og kærtegn/strejf af mine ædlere dele. Efter kort tid stiller hun sig foran mig og spørger: you want all? Ja selvfølgelig! Hvorefter hun affører sig den sidste rest af påklædning og åbenbarer sin smukke, petit krop. Hun kysser mig (hedt) og placerer sig i 69 position over mig, jeg må sige at det er den ultimativt lækreste thaifisse jeg nogensinde har mærket på og smagt. Himmelsk! Og sandelig om tøsen maser sin fisse rundt i ansigtet på mig og når klimax efter kort tid samtidig med hendes fantastiske stimulation af min bedste ven, det er verdensklasse. 

Summa summarum: efter oral og sex i flere stillinger sker forløsningen, jeg kommer i hendes ultrastramme fisse og er helt færdig. Efter akten fik jeg yderligere massage og blev tilbudt vand at drikke samt efterfølgende bad. Her mødte jeg hendes kollega Bee som grinede frækt til mig og begge pigerne mente helt sikkert, at jeg skulle prøve dem begge 2 på en gang, når jeg igen lægger vejen forbi Fredericia. Alt i alt en dejlig aften, gentagelsesfaktor: 200%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke helt hun har en fast pris. Jeg har fået samme ydelse for 1200den ene gang, så 1300 den anden og tredie gang 1000 osv. Sidst jeg var der var det 1200. Gider ikke kommentere på det, da jeg føler jeg får mere end jeg betaler for. Altid super indlevelse og eksklusiv service fra Ann. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...