Hop til indhold
Guest MinKæreste

Aalborg vs resten af DK

Recommended Posts

Guest MinKæreste

Nu har vi siden i sommers været rundt i Danmark med vores dejlige koncept/setup. Ikke andet end gode oplevelser for os. Med det skal forståes mænd som giver en god oplevelse til min kæreste og som for største parten virker til at have fået en god oplevelse . Alt godt lige indtil vi tog en enkelt dag til Aalborg . 50% af de mænd der har været på besøg har ikke kunne finde ud af at overholde reglerne og en var direkte påvirket af stoffer . Spørgen under akten om sex uden kondom, hård sex, gagging og riven i hård. Alt sammen noget som er No go. Det står på annoncen og det bliver understreget når vi sender adressen til folk.

Ja det er altså ikke for at være egns-racistisk men det virker til at nordjyder er en smule langsommere end resten af befolkningen ;)

Så det var sidste gang at vi besøger Ålborg !

Redigeret af MinKæreste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da rigtig trist at høre. Respektløs og dårlig stil af disse mænd. Ja, måske skulle man sætte "mænd" i anførselstegn i dette tilfælde.

Jeg er selv fra Nordjylland og har personligt ikke hørt før, at nordjyder skulle være mindre dannede end deres landsmænd.

Jeg kommer af og til hos en  glædespige, der har udtalt herinde, at hun overvejende får besøg af pæne, dannede mænd.

Og hun opererer primært i Nordjylland - i nærheden af Aalborg.

Jeg vælger at tro, I har været skide uheldige og har mødt det absolutte afskum ud af de nordjyske mænd. Og det er sgu trist.

 

 

Venlige hilsner fra en dannet nordjyde ;)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Der er nogle gange nogle nordjyder der forvilder sig ned til mig, og de er ikke andet end skønne og dejlige....

Måske i bare har været uheldige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Kysseglade Molly skrev, for 19 minutter siden:

Der er nogle gange nogle nordjyder der forvilder sig ned til mig, og de er ikke andet end skønne og dejlige....

Måske i bare har været uheldige?

Ja vi har sikkert været uheldige. Der er nok masse af flinke nordjyder. Men vi kommer ikke retur med den procentandel af tosser som vi oplevede :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har I bare svært ved at spotte dem i Aalborg - sproget ?

Synes jeg kan huske at I skrev at et GB i Kbh ikke blev til noget pga for mange useriøse tilmeldinger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, for 7 timer siden:

Nu har vi siden i sommers været rundt i Danmark med vores dejlige koncept/setup. Ikke andet end gode oplevelser for os. Med det skal forståes mænd som giver en god oplevelse til min kæreste og som for største parten virker til at have fået en god oplevelse . Alt godt lige indtil vi tog en enkelt dag til Aalborg . 50% af de mænd der har været på besøg har ikke kunne finde ud af at overholde reglerne og en var direkte påvirket af stoffer . Spørgen under akten om sex uden kondom, hård sex, gagging og riven i hård. Alt sammen noget som er No go. Det står på annoncen og det bliver understreget når vi sender adressen til folk.

Ja det er altså ikke for at være egns-racistisk men det virker til at nordjyder er en smule langsommere end resten af befolkningen ;)

Så det var sidste gang at vi besøger Ålborg !

Det er da ufatteligt at man kan skære alle nordjyder over en kam:angry:, selvom der var nogle der ikke fattede alm. pli . Jeg kan sagtens komme med min kommentarer omkring andre landsdele, men ville ikke synke ned på jeres niveau.

Vi nordjyder priser os lykkelige over at i ikke kommer herop, for vi rejser gerne til de piger der sætter pris på en mand der nyder vores besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
Brandmand skrev, for 2 timer siden:

Måske har I bare svært ved at spotte dem i Aalborg - sproget ?

Synes jeg kan huske at I skrev at et GB i Kbh ikke blev til noget pga for mange useriøse tilmeldinger...

Nu er der forskel på useriøse tilmeldinger og så mænd som ikke forstår at følge simple henvisninger . Hellere 1000 useriøse tilmeldinger end en der ikke forstår budskabet!

Nu er vi jo ikke aktivt ude og spotte nogen de steder vi er. Det er folk der henvender sig på mail, telefon eller SMS . Og så er de heller ikke sværere og forstå :)

@chrisserNu var indlægget heller ikke rettet mod dig eller din egnsfæller, men mere en generel undren over hvorfor lige netop at Aalborg bød på så stor en procentdel individer, som ikke ikke kan overholde regler . Så tag det med et gran salt fra en slem Københavnersnude!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Jeg har ofte været/er stadig  i Aalborg/ Aalborg - området  - og jeg elsker de gæve nordjyder :) 

Tror desværre også at I har været uheldige ?

Jeg kan ligesom andre her i tråden , heller ikke nikke genkendende til din generalisering af nordjyderne ? 

Synes måske det er en noget grov generalisering , eftersom du giver udtryk for, at I kun har været i området en eneste gang ? 

Har I overvejet om det har noget med tidspunktet at gøre ?  Jeg tænker lidt, at hvis man er på sent om aftenen / weekend/ferie , så er det lidt selvsagt, at 

man måske får en del "uheldige " besøg - UANSET hvor i landet man er ? 

Jeg bryder mig ikke om,at man dømmer andre mennesker, i henkastelse.

Faktisk bryder jeg mig ikke om,at  man dømmer nogen overhovedet...

Men jeg kan ikke se, hvordan en enkelt tur, kan give nogen "brænde nok til at starte et bål"  med ? 

 

Hvis du er så ny i branchen , som dine antal af indlæg fortæller, så vil du hurtigt opdage, at der er fjolser alle vegne - også i københavn 

Men det vigtigste er at huske på, at der er lige så mange søde, rare og fantastiske mennesker. Og det er dem du skal fokusere på , for det er dem der fortjener din energi og opmærksomhed 

Ellers vil du hurtigt brænde sammen i denne branche - ja i livet generelt 

Ønsker dig/jer en masse medvind, lys og varme 

Og held og lykke fremover , for I har uden tvivl bare været uheldige ;):) 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...