Hop til indhold
Balshoi

Kata - Spanish lover besøgt med glæde

Recommended Posts

Først vil jeg gerne undskylde hvis jeg bryder regler eller sædvane på Eroguide, det er ikke min mening. Jeg forstår 100% at tråden der startede med at omhandle Kata, men udviklede sig i en forkert retning, er blevet lukket.

jeg ville næppe have haft besøgt Kata hvis jeg havde læst tråden fra i går inden besøget, så den havde jeg heldigvis ikke læst. Vel ankommet til diskret adresse i Glostrup blev jeg modtaget af en sød, smilende og flot pige i lækkers out-fit. jeg er mest til pigetyper som "naboens søde datter" eller måske mere efterhånden "naboens søde og dejlige kone", så efter at have studeret Katas annonce håbede jeg mest på at den pige jeg ville møde var type billeder 2 til 6, hvor Kata ser mest sød og naturlig ud. Virkeligheden er mere de resterende billeder der helt klart er af samme pige som jeg mødte.

Jeg er ikke vild med silicone bryster, men valgte heldigvis at blive - Kata er dejlig. Lidenskabelig, tilstede og aktivt deltagende i den fornøjelige leg. Det var en noget anderledes oplevelse end jeg oftest har, jeg går helt klart og målrettet efter gode GFE oplevelser, hvilket jeg ikke vil kalde mine 45 minutter med Kata. Det var målrettet lige på og fremad, en rigtig rar variation til de besøg jeg oftest har hos de søde piger. Eneste ankepunkt jeg har er silicone brysterne (som jeg burde have spottet på fotos i annoncen) og at de lovede tungekys var så sparsomme at de nok må kaldes ikke eksisterende - til gengæld var der kys i rigelige mængder alle andre steder på krop og ansigt.

Kommer jeg igen?? Det ved ved jeg egentlig ikke, men det er bestemt en mulighed.

En klar anbefaling af Kata fra mig, men hvis du udelukkende søger en GFE oplevelse skal du nok finde en anden.

Mvh
Balshoi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke vild med silicone bryster, men valgte heldigvis at blive - Kata er dejlig

Ja, hvorfor vælger "alle" latina at fylde brysterne op med plastic..? Er mig en gåde.
Er desværre det som afholder mig fra besøg. 
Kata er jo en smuk pige - også selvom brysterne var mindre.
Takker for beretningen @Balshoi - og trods alt godt at høre det næsten gik som ventet :-) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Sutter hun uden gummi? Virker som et tiltrækkende tilbud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med noget spansktalende Latina som ikke er fake.

 

Elsker Latinaer når det stadig er mørkt og koldt udenfor. Det får mig til at tænke på hvide sandstrande, solskin, Horchata, Tinto de Verano ....og min sidste ferie :)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...