Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt Dao 5 gange og kan afsløre at der helt sikkert bliver mange flere besøg, da min halvgamle krop trænger :-)

Jeg har prøvet massage mange steder, men ingen når hende til sokkeholderne, hun forstår virkeligt at løsne op de helt rigtige steder, med hendes 'tæsk' .

Efter første besøg kunne jeg dårligt selv komme ud af bilen da jeg nåede hjem, hold nu op det gjorde ondt pga. alle de steder der var løsnet op, så der var jo kun en ting at gøre, se at få bestilt en ny tid så hurtigt som muligt, hvilket blev ugen efter, jeg var pænt imponeret over at hun kunne huske lige hvor det var jeg havde de ømmeste punkter, men det kunne hun og så fik de en tur mere.

Dao er på hele tiden og spørger meget ind til hvordan du har det, hun spørger ikke mig om det gør ondt, hvilket er helt unødvendigt, da det lyser ud af mig når kroppen ikke kan tage mere, men super skønt at hun hele tiden spørger ind til hvordan man føler det.

Stedet er pænt og rent og servicen er helt i top.

Hvis man ønsker at forkæle sig selv med super god massage, må dette absolut være det bedste sted ( sagt uden at have prøvet alle andre steder )

Dao er en i min smag en ufattelig smuk kvinde med det sødeste smil og de skønneste dådyr øjne, lige til at smelte over :-), giv hende den gensidige respekt hun fortjener, så er jeg sikker på du går derfra med en fantastisk følelse i kroppen.

Og nej, tror ikke der er FP på programmet, og nej jeg har desværre ikke aktier i butikken, jeg har bare fundet mit lille faste sted.

Ha en god dag

 

 

 

 

 

 

Redigeret af *Kurt*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...