Hop til indhold
camfyr5700

Jessie i Esbjerg

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Indrømmet, jeg har fået en slem vane med at frekventere den samme GP en del gange.

Frække Jessie i Esbjerg er simpelthen en "ener" i denne frække verden.

Hun kan være svær at få fat på men når først man står foran hende i det frække dress er det al besvær og pengene værd!:P

Flot, fræk, sød, og lysten til mand og pik lyser simpelt bare ud af de frække øjne.

Jeg plejer at få serveret en dejlig blanding af franske og danske lækkerier i forskellige stillinger og tempi. Ingen længere forklaring er nødvendig, hun kan bare det der!

Kommer jeg igen?

JA, der kan du bande på jeg gør!

:wub:

Hav en dejlig og fræk dag!

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie

He he....det er svært ik at have lyst til "mand og pik" når du besøger mig....

Jeg ved jo hvad der er i vente - ikke sandt:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Kan kun tilslutte mig Jessie hun er en ener hendes væsen kræver gentagelse (er begyndt at spare op til næste besøg hos hende) også selv om jeg fik lidt fortjent skæld ud sidst. 

Husk at være sød ved hende vi skal gerne have hende i laaangt tid endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
Gladforpiger skrev, 1 time siden:

Hej. 

Kan kun tilslutte mig Jessie hun er en ener hendes væsen kræver gentagelse (er begyndt at spare op til næste besøg hos hende) også selv om jeg fik lidt fortjent skæld ud sidst. 

Husk at være sød ved hende vi skal gerne have hende i laaangt tid endnu. 

Du er skam tilgivet - og er selvfølgelig velkommen igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpiger skrev, den 16/3/2017 at 12:29:

Hej. 

Kan kun tilslutte mig Jessie hun er en ener hendes væsen kræver gentagelse (er begyndt at spare op til næste besøg hos hende) også selv om jeg fik lidt fortjent skæld ud sidst. 

Husk at være sød ved hende vi skal gerne have hende i laaangt tid endnu. 

Ja, man skal huske at opføre sig pænt og respektere grænser og aftaler. Jeg er glad for at Jessie kunne sige fra når du nu ikke kunne finde ud af det.

I øvrigt gælder det jo over for alle kvinder og piger man møder ikke kun dem man frekventerer som GP'er. 

Men mon ikke du har lært lektien til næste gang, det håber jeg:).

hav en god søndag

C

Del dette indlæg


Link til indlæg
camfyr5700 skrev, for 18 minutter siden:

Ja, man skal huske at opføre sig pænt og respektere grænser og aftaler. Jeg er glad for at Jessie kunne sige fra når du nu ikke kunne finde ud af det.

I øvrigt gælder det jo over for alle kvinder og piger man møder ikke kun dem man frekventerer som GP'er. 

Men mon ikke du har lært lektien til næste gang, det håber jeg:).

hav en god søndag

C

Huh? Er du blevet blandet ind i en konflikt, mellem de to?

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 25 minutter siden:

Huh? Er du blevet blandet ind i en konflikt, mellem de to?

Hej med dig Iscenesat Virkelighed,

jeg ved da ikke om der er en konflikt, men ud fra Jessie's svar tror jeg det da ikke? 

Jeg synes dog stadig det er vigtigt at man respektere andre mennesker og generelt opfører sig pænt, uanset omstændighederne.

Synes du ikke det?

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg
camfyr5700 skrev, for 25 minutter siden:

Hej med dig Iscenesat Virkelighed,

jeg ved da ikke om der er en konflikt, men ud fra Jessie's svar tror jeg det da ikke? 

Jeg synes dog stadig det er vigtigt at man respektere andre mennesker og generelt opfører sig pænt, uanset omstændighederne.

Synes du ikke det?

/

C

Unægteligt!

Men det ville ikke være noget jeg trak mine andre kunder ind i, det var i virkeligheden nok mest af alt det jeg var uforstående overfor, fordi det lød som om at det var tilfældet. :D 

Er det ham, der tidligere kaldte sig Chris60? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Unægteligt!

Men det ville ikke være noget jeg trak mine andre kunder ind i, det var i virkeligheden nok mest af alt det jeg var uforstående overfor, fordi det lød som om at det var tilfældet. :D 

Er det ham, der tidligere kaldte sig Chris60? 

Godt vi er enige:-P

Jeg ved sørme da ikke hvem der gemmer sig bag de forskellige navne. 

Jeg aner jo heller ikke hvad der sker bag de nedrullede gardiner rundt omkring i landet :)

Nu var der en der selv skrev at han havde fået skæld ud, det har jeg aldrig prøvet at få hos en GP, derfor min pointe med at jeg synes man skal huske at opføre sig pænt:-P

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Unægteligt!

Men det ville ikke være noget jeg trak mine andre kunder ind i, det var i virkeligheden nok mest af alt det jeg var uforstående overfor, fordi det lød som om at det var tilfældet. :D 

Er det ham, der tidligere kaldte sig Chris60? 

Iscenesat Virkelighed. Ligesom du ikke er herre over hvem der skriver i tråde/ anmeldelser om/til dig. Så er jeg det heller ikke.

Ligeledes har jeg ikke indflydelse på den skrevne tekst.

Når "GLADFORPIGER"  selv vælger at skrive i hans indlæg, at han har fået lidt fortjent skæld ud.....så kan jeg ikke forstå du er uforstående på nogen måde.

Jeg opfordrer dig til at læse hele tråden, inden du indrager mig i din forkvarklede fortolkning af hvordan jeg behandler mine kunder.

Mvh. Og god søndag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Så i øvrigt lige, at den dejlige Jessie og den ligeså dårende Sarah Delica lokker med en trekant i Esbjerg i morgen! Se, DET gad jeg godt se en anmeldelse af, når jeg nu ikke selv kan få fornøjelsen! Jeg misunder den/de heldige, der får chancen.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 1 minut siden:

Så i øvrigt lige, at den dejlige Jessie og den ligeså dårende Sarah Delica lokker med en trekant i Esbjerg i morgen! Se, DET gad jeg godt se en anmeldelse af, når jeg nu ikke selv kan få fornøjelsen! Jeg misunder den/de heldige, der får chancen.. :)

Lige mine ord:D

Jeg kan desværre ikke, men pu ha hvor jeg godt gad.....

Jeg venter også spændt på at se anmeldelsen......

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en tur mere i Jessie's karussel:-P

Det er sgu noget bedre end i Tivoli.

denne gang blev det til ny rekord for mig i form af antal besøg hos samme GP. 

På trods af at samme menu serveredes også denne gang, kunne man få den tanke at det måske bliver kedeligt og rutine præget. Men det synes jeg ikke det gør. Vi slikker og sutter, kysser og knepper løs i et væk, og der er jo som bekendt masser af mulighed for variation, så det kører.

Jeg tænker det fortsætter en rum tid endnu, og så kan jeg jo hver gang glæde mig over at min egen rekord i antal besøg vokser og vokser :P

Jessie er og bliver en ener, hende kan jeg kun anbefale.

Fortsat god påske.

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

" 08/03 2017 09:18

Tak til alle mine dejlige mænd for nogle frække og orgasmefyldte herlige møder.
Jeg har besluttet at tage et lille break fra mit frække secret life.
Blot til info......der er intet hændt....trænger bare til pause.
Knus Jessie. "

 

Det var da et kort break - var det truslen fra øst ? - altså de røde som trænger sig på ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
powerpoint skrev, for 1 time siden:

" 08/03 2017 09:18

Tak til alle mine dejlige mænd for nogle frække og orgasmefyldte herlige møder.
Jeg har besluttet at tage et lille break fra mit frække secret life.
Blot til info......der er intet hændt....trænger bare til pause.
Knus Jessie. "

 

Det var da et kort break - var det truslen fra øst ? - altså de røde som trænger sig på ? :D

 

He he...nej... trængte bare lige til at få styr på nogle private ting....

Et break på 14 dage er vel også et slags break....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jessie skrev, 1 time siden:

He he...nej... trængte bare lige til at få styr på nogle private ting....

Et break på 14 dage er vel også et slags break....

 

Og helt sikkert velfortjent:wub::D<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle se på om der var mulighed for at sætte ny rekord inden for overskuelig fremtid..... Bliver sgu så liderlig i det fine forårsvejr :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
camfyr5700 skrev, den Sunday, May 07, 2017 at 14:15:

Måske man skulle se på om der var mulighed for at sætte ny rekord inden for overskuelig fremtid..... Bliver sgu så liderlig i det fine forårsvejr :P

Du er altid velkommen skat ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...